|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Finn A ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 15-August-2007 kl. 11:21 |
Jeg har købt en universalfjernbetjening til brug for at betjene et Funai LCD-A2004.
Der er oplyst følgende koder til Funai, men ingen af dem virker:
0321, 0695, 0064
Er der nogen her, som hjælpe med en kode, så vil jeg være rigtig glad.
Jeg har prøvet at finde det på nettet (indtil videre uden held), og jeg har prøvet at skrive til 'service@funai-uk.com', men har ikke fået noget svar.
![]() |
|
Finn A
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10624 |
![]() |
Koderne til de forskellige fabrikater af universalfjernbetjeninger er ikke de samme, heller ikke selvom de tlfældigvis har det samme nummer, så det du søger kan altså ikke lade sig gøre hvis koden ikke allerede findes i det bibliotek der fulgte med. Eneste mulighed er hvis fjernbetjeningen også har en lærefunktion. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |