|
Kodi app |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2015 kl. 20:19 |
Hvilken app synes i er bedst til at styre kodi med?
|
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger Yatze, som jeg finder meget anvendelig og overskuelig. Har ikke prøvet den officielle app, nok mere fordi jeg har vænnet mig til Yatzeog er ganske tilfred med den.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
har lige testet yatse og kodi´s egen app, foretrækker klart kodi appen, synes du skulle prøve den damme. yatse er os lækker, men kodi har lige de sidste finesser synes jeg
|
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
Jeg vil følge dit råd og tjekke den ud
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg ender også altid tilbage i Kodi-appen når jeg prøver de andre. Den virker bare lige lidt bedre.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
Jeg skiftede godt nok væk fra Kodi for et stykke tid siden, men jeg brugte en Harmony remote, som til alt andet. (og gør det i øvrigt stadig).
Synes ikke Kodi app'en var imponerende, og jeg vil helst styre alt i forbindelse med tv/mediecenter fra samme enkle enhed. Derudover kan jeg godt lide, at der er trykknapper man fysisk kan mærke, når noget skal betjenes i mørke. Synes af en eller anden grund ikke at ren touch er specielt egnet til den del - men det handler nok i høj grad også om tilvænning. Måske en lidt anden vinkel end du spurgte om, men måske værd at overveje :)
Redigeret af tobywan - 12-September-2015 kl. 23:40 |
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
|
Er dog for nærig til at købe en remote når ens mobil klarer ærterne, men ja det er nu dejligt med fysiske knapper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |