recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi på Apple TV 4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi på Apple TV 4?

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 11:41
RC betyder release candidate. Stadiet imellem beta og færdig udgave

Du er jo helt Radiomanden med dine små forkortelser ;-)

PS jeg er færdig med at være den første der prøver noget nyt - jeg har lært at vente..

Redigeret af Niller55 - 11-April-2016 kl. 11:53
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 12:12
Jeg tør ikke helt svare på det. Det ville være meget nemt, hvis du brugte Windows og Android enheder. Android har muligheden for at spejle hele skærmen over Google Cast og Chrome til Windows og MAC kan spejle tabs dertil. Men du er begrænset på iOS. Der er det kun apps der understøtter Chromecast, der kan streames derover.

Men jeg tør ikke svare på, om man kan løse det med 3. parts apps som Airpin.

Så slem er jeg nu heller ikke med forkortelse. Men ja, nogle gange glemmer jeg nok, at ikke alle er så nørdet som jeg :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 12:24
Du har faktisk fået svaret - hvis ellers du kunne huske din lange tråd - lidt nede

http://forum.recordere.dk/nvidia-shield-ultimative-lsning_topic142552_page16.html
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 13:15
Tænker du på problemerne med Google Cast? De er long gone. Det var en fejl Google havde lavet, men er for længst rettet nu.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 13:20
nej nej den her.  Men jeg tør ikke svare på, om man kan løse det med 3. parts apps som Airpin.

der står lidt nede fra kokken 33   PS lille tip til æblefolket jeg har hentet Airpin Pro alt kan spejles til Shield
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 13:32
Nååh, jamen så er det jo opklaret :)

Så er det bare ud og købe en Shield i en fart ;)
Til top
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2015
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

PS lille tip til æblefolket jeg har hentet Airpin Pro alt kan spejles til Shield

Jeg kan ikke få Airpin til at virke.. Har lige brugt 42 kr på Pro version.. Når jeg prøver at afspille noget fra min Iphone, så kan den godt finde den og afspiller lige 1 sec, så melder den fejl.

Den skriver at Applikationen AirPin(Pro) er desværre stoppet... Og så valget imellem rapporter eller bare trykke OK
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Gubia Gubia skrev:

PS lille tip til æblefolket jeg har hentet Airpin Pro alt kan spejles til Shield

Jeg kan ikke få Airpin til at virke.. Har lige brugt 42 kr på Pro version.. Når jeg prøver at afspille noget fra min Iphone, så kan den godt finde den og afspiller lige 1 sec, så melder den fejl.

Den skriver at Applikationen AirPin(Pro) er desværre stoppet... Og så valget imellem rapporter eller bare trykke OK

Niller kan ikke hjælpe dig, da han ikke har prøvet det endnu. Han citerer blot brugeren "kokken32". Så det er ham du skal gribe fat i, for at få hjælp.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 16:18
Ikke at det hjælper dig, men kan se på nettet at nogen kan og andre ikke så. Prøv som sagt at skrive til ham kokken.
Men kan da fortælle dig at i de ca. 3 år jeg har brugt air pin så var der en 2-3 mdr. det ikke virkede på min android minix og det var fordi apple havde lavet en opdatering af deres airplay og så skulle airpin lige finde ud af at knække den nye kode fra apple - som de jo har  holdt godt fast i for at andre ikke kan bruge airplay - Du kender godt det tricks i kodi med at tænde airplay inde i system ik ? Men det funker ikke 100 % - langt fra vil jeg sige

Redigeret af Niller55 - 11-April-2016 kl. 16:20
Til top
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2015
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 16:20

Du kender godt det tricks i kodi med at tænde airplay inde i system ik ? Men det funker ikke 100 % - langt fra vil jeg sige

øøøh nej, det trick kender jeg ikke lige... Kan du løfte sløret for hvordan og hvad jeg skal gøre??
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 16:24
https://www.youtube.com/watch?v=hoBXlZbyilE
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 21:52
Man kan godt køre Kodi Alpha 17 på Apple TV. Hvis man har ATV 4 med TVos 9.0.X kan man JB med Pangu, også nemt installere Kodi med Nitotv 4.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu