recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KODI vs. SPMC på Shield TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KODI vs. SPMC på Shield TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: KODI vs. SPMC på Shield TV
    Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 18:12
Hvordan er det nu med de to varianter.

Er det noget med at KODI ikke understøtter ATMOS eller HDR, eller er det blevet fixet i nyere udgaver.

Grunden til jeg spørger er at min Scraper i SPMC driller mig, så jeg overvejer at bruge KODI i stedet

/Christian
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 18:34
Hej.

HDR understøttes i Kodi på Shield, jeg ved ikke med ATMOS.
Hoppede selv fra SPMC til Kopi, da de stoppede med at opdatere, selvom jeg bedre kunne li' SPMC's brugerflade.

/Ersgaard
/Ersgaard
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 18:36
Atmos er ikke noget der skal "understøttes" i afspilleren. Blot den kan bitstreame og det kan Kodi.
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 19:41
OK, tak skal i have. Jeg prøver mig lidt frem med KODI
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 21:12
Mangler Kodi ikke Dolby Vision? 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 22:10
Shield mangler DV i nuværende model. Det kommer i den nye model der kommer her om et par dage.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 22:22
Troede det var Kodi det var galt med.
Nå men så kan det være jeg skal kigge på den nye shield når den engang kommer 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 01:07
Det skulle ikke være en begrænsning i software, men i hardware. Netflix app'en kan heller ikke vise DV på Shield, men det skulle den også få på den nye.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu