|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Mech0z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Nu er det jo kun en 10" men hvis jeg havde købt en Ultra 13" så tror jeg da det havde været voldsomt overkill :) Overscan har jeg set en gagn og det var ikke idag, det findes bare ikke nu :( så prøver at bruge Nvidias resize ser ud til at virke, men syntes bare den resetter sig selv efter hver restart :( |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
er det overscan på fjernsynet du ikke kan finde mere ?? hmm måske du kunne sige mig hvor højt fra gulvet det der tvbord er.. altså hvor langt er der mellem gulv og underkant.. altså jeg ville gerne vide om jeg jeg kunne stille min lille sub nedenunder.. ;) |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
Mech0z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Ja jeg kan ikke finde overscan på fjernsynet.
Nu er det sådan at jeg ikke har noget at måle med MEN det her burde hjælpe dig, læg mærke til den tværstang. ![]() |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
okay, den er ikke der hvor jeg skrev den ligger.. altså Menu -> Setup -> Overscan -> On/Off
Når man kommer ind i Setup, så ligger den som en af de nederste på "første" side.. eller det gør den på min PZ80'er, men jeg tror det er rimeligt ens ![]() hehe ![]() Hvilket ophæng har du købt til fjernsynet ?? |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Må lige se om jeg kan finde den, syntes bare jeg har ledt over alt :(
Jeps det er en standard dvd. http://www.ppradio.dk/236-147-211-beslag_lcdplasma.htm den der hedder watchTV/HQ til Kr. 395,- De sælger også en officiel panasonic ophæng til ca 1000kr, det gad jeg bare ikke give. |
|
![]() |
|
![]() |
okay, du må da lige sige til hvis du stadig ikke finder noget.. Okay, jamen jeg siger tusind tak hvis du ville have et billigt beslag kunne det fra harald nyborg til 250-300 måske også være brugt.. |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Syntes ikke jeg kan finde det
![]() Edit: Lader til at hvis jeg sætter den på 16:9 istedet for Auto i aspect, så passer det :s Har du link til det beslag fra HN, de 2 vægge mit setup står imellem er nemlig ikke parraelle så hvis det kunne skaffes billigt kunne jeg godt være fristet af at købe et der kunne drejes til siderne. ![]() ![]() Redigeret af Mech0z - 29-September-2008 kl. 17:40 |
|
![]() |
|
![]() |
undskyld.. tjekkede lige på mit tv.. det er under picture ;) Men det er der ikke når man har normalt tv på.. jeg skulle have min slået over på HDMI med signal.. http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&Grp= 410010&n=45100 men det er jo kun tilt, og ikke til siderne.. så skal man have et Vogels 6325 hvis det kun drejer sig om en smule, eller 6345 hvis den skal drejes meget.. |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Min står på Auto og den finder selv ud af at jeg den får 1080p Wide over.. Er du sikker på du skyder over i 1920x1080 ? |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Ja min computer står til at smide 1080p over "Signal format 1080p HDTV"
|
|
![]() |
|
![]() |
fandt du den under "Picture" på fjernsynet ?? (jeg skrev to posts, hvor den ene var med billede over hvor overscan var..)
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan kun finde overscan når jegh ar slået 16:9 til istedet for Auto. og for at billedet passer skal overscan være slået fra. Så jeg er rimlig lost nu. Men det lader til at det passer nu og så er alt jo godt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |