|
Kombinere to album i iTunes? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juli-2016 kl. 09:12 |
Det plejer at virke Jeg har et dobbeltalbum med David Bowie, der er delt i to Jeg kan bare ikke få det samlet til ét album?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg husker, skal du i info angive samme albumkunstner (ikke kunstner) på begge albums.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Sådan vil jeg også gøre.
Jeg hijacker lige tråden. Har digitaliseret en gammel CD hvor der ikke er info til. Nu har jeg selv skrevet numre ind og samlet alle til et album. Det er med forskellige kunstnere. Hvorfor kan jeg ikke kopiere album cover ind? |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Jeg har kunstner og albumkunstner som det samme Jeg har angivet 1 af 1 disknummer Det plejer da at virke
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Jeg gør sådan ved dobbeltalbum, og de vises som 1.
Disknummer 1 af 2 på det første, osv. ![]() Redigeret af Brixen - 20-Juli-2016 kl. 15:02 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |