recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kombineret medieboks og "NAS"??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kombineret medieboks og "NAS"??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 14:13
Endnu engang min TViX M-6600N+ ;-) - så har du jo også den interne HDD som du ikke mente du fik brug for.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 14:17
Yes, jeg er opmærksom på at det pludselig er en løsning. Jeg vil dog mene at de 750gb er for lidt. Men det kan vi lige se. Passer den på de krav jeg stiller? Jeg kan ikke lige finde nogen steder hvor der står.

Primært bekymringen omkring at kunne kopiere fra en ftp adresse uden der skal være en computer ind over eller noget? 
Til top
Thrane74 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-December-2008
Sted: Denmark
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thrane74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 14:41
slim s1 kan have en hardisk på 2TB
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 23:42
Der er en der sælger en Dune HD Max.

Den har jeg selv og kan umiddelbart alt hvad du ønsker.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 23:43
Tak for buddet. Jeg har lige investeret i en tvix 6600.. så nu ser jeg hvad den kan, og ellers ryger den videre og måske kommer der en hd max hjem istedet.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu