|
Kombineret medieboks og "NAS"?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Endnu engang min TViX M-6600N+ ;-) - så har du jo også den interne HDD som du ikke mente du fik brug for.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Yes, jeg er opmærksom på at det pludselig er en løsning. Jeg vil dog mene at de 750gb er for lidt. Men det kan vi lige se. Passer den på de krav jeg stiller? Jeg kan ikke lige finde nogen steder hvor der står.
Primært bekymringen omkring at kunne kopiere fra en ftp adresse uden der skal være en computer ind over eller noget?
|
|
![]() |
|
Thrane74 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
slim s1 kan have en hardisk på 2TB
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Der er en der sælger en Dune HD Max.
Den har jeg selv og kan umiddelbart alt hvad du ønsker.
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Tak for buddet. Jeg har lige investeret i en tvix 6600.. så nu ser jeg hvad den kan, og ellers ryger den videre og måske kommer der en hd max hjem istedet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |