recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kombineret tv og pc skærm 22 til 30 tommer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kombineret tv og pc skærm 22 til 30 tommer?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Har du overvejet bare at købe en tuner til pc?

Jeg har selv en elgarto EyeTV. denne tager godt nok ikke kodede kanaler, men mån ikke man kan finde en tuner til pc der gør dette. Så kan du også optage diverse ting og bruge pcen som optagelses server. :)

ja det var jo en mulighed hvad priser taler vi om for sådan en?
og kan den indbygges i det små barebone pc som jeg skal til at bygge eller er det en separat boks ved siden af pc?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Har du overvejet bare at købe en tuner til pc?

Jeg har selv en elgarto EyeTV. denne tager godt nok ikke kodede kanaler, men mån ikke man kan finde en tuner til pc der gør dette. Så kan du også optage diverse ting og bruge pcen som optagelses server. :)

ja det var jo en mulighed hvad priser taler vi om for sådan en?
og kan den indbygges i det små barebone pc som jeg skal til at bygge eller er det en separat boks ved siden af pc?
Hvis det er til Boxer er tuner til PC en dårlig løsning, da HD kanaler kræver DVB-T2 og CI+ modul.
Og den kombination er vist ikke løst endnu. 

Til ikke kodede kanaler kan en billig USB tuner gøre det, jeg har selv købt 2 af disse:
som dog lige krævede lidt håndværk til antenneledning, stik er ikke en standard jeg lige kunne finde.
Så ledning til medfølgende antenne blev klippet.  Big smile

Mvh. JørgenT
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 22:36
Ja 149 er meget fornuftigt pris hvis man kan undvære tv2 og en lille fiks løsning hvis ikke man kan bruge tv som tv skærm....
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu