recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kommende Samsung LCD M92 generation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKommende Samsung LCD M92 generation

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mortino Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Emne: Kommende Samsung LCD M92 generation
    Sendt: 09-Juli-2007 kl. 00:39

Er der nogen der ved noget om, hvornår denne nye generation LCD fra Samsung udkommer..?

http://www.trustedreviews.com/tvs/news/2007/06/15/17-000-1-C ontrast-Ratios-On-New-Sammy-HDTVs/p1

Synes de kommer med noget nyt hele tiden, M86 serien er jo næsten lige kommet. Har været tæt på at anskaffe mig 52'' M86 men tror da lige jeg venter lidt endnu, og vil høre nærmere om M92 hvis der da ikke går alt for lang tid inden de kommer

Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 00:51
Oprindeligt skrevet af Mortino Mortino skrev:

Er der nogen der ved noget om, hvornår denne nye generation LCD fra Samsung udkommer..?

http://www.trustedreviews.com/tvs/news/2007/06/15/17-000-1-C ontrast-Ratios-On-New-Sammy-HDTVs/p1

Synes de kommer med noget nyt hele tiden, M86 serien er jo næsten lige kommet. Har været tæt på at anskaffe mig 52'' M86 men tror da lige jeg venter lidt endnu, og vil høre nærmere om M92 hvis der da ikke går alt for lang tid inden de kommer

Og når 9x-serien er ude, er der rygter om en 10x-serie...

Til top
rasmuslarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2005
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 13:06

LN modellerne har aldrig været tiltænkt det europæiske marked, men er i stedet asiatiske og amerikanske modeller. Dog ser det ud til at man nu har taget Mx (M og et tal) produktstrukturen til sig. Om de nye modeller kommer til at hedde M92 i Europa er ikke sikkert, men noget tyder dog på det.

Nu kan jeg ikke koreansk, og ham der skriver på trustedreviews lader ikke til at have meget styr på det med Tv, men jeg kan forestille mig, at der her er tale om den generation af Samsungs nye topmodeller som bliver introduceret til efteråret/tidlig vinter.

Det kan også godt se ud som om, at man bruger elementer fra M91 serien - som aldrig fik succes - og benytter LEDs som baggrundsbelysning. Hvis dette er tilfældet, kan jeg også forestille mig, at man måske introducerer Local Dimming, hvor man kan justere lysstyrken lokalt på panelet grundet de små dioder i baggrundsbelysningen. Det kan blive interessant, hvis man rent faktisk har fokuseret på det billedmæssige i teknologien og ikke fokuseret på at få et så højt kontrastforhold som muligt. Hvis man kender Samsung ret, så kan det sidste dog sagtens være tilfældet.

Nu har jeg godt nok ikke læst andet om modellerne end det du linker til, men lad os nu lige prøve at blive på jorden. Hvis det rent faktisk er tale om en efterfølger til M91, så skal Samsung hæve standarden en hel del - ellers tror jeg ikke det bliver en succes. M91 var som nogen nok husker et sand virvar af farveintensitet - og så var prisen alt for høj, fordi LEDs endnu produceres i så relativt små mængder.

www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2006
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 14:43
Til top

Besvar Besvar