recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kommentarer til TP-Link Archer C7 AC1750 router?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kommentarer til TP-Link Archer C7 AC1750 router?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kommentarer til TP-Link Archer C7 AC1750 router?
    Sendt: 01-Januar-2018 kl. 20:25
Jeg har surfet lidt efter ny router. Den skal blot være "okay uden at være prangende". God til prisen. 

Jeg har fundet TP-Link Archer C7 AC1750Wireless Dual Band Gigabit Router (link), primært ud fra dette review - link.

- Er der nogle pro/con's kommentarer til denne router?

Selvfølgelig gerne fra nogen der måtte have routeren. 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2018 kl. 23:21
Selvom TP-link generelt laver nogle ganske udmærkede produkter, så vil der aldrig komme en router fra dem ind hos mig. - Hver eneste gang der har været problemer med hackede routere har TP-link været blandt de ramte producenter. Det kan jeg ganske enkelt personligt ikke sidde overhørig, men det er helt op til dig selv. Til pengene er den ganske fin. Spørgsmålet når man køber en router er jo mere "hvad skal du reelt bruge den til" - du kan faktisk ikke rigtigt bruge svarene på "er den god" til noget som helst uden at have svaret på det andet spørgsmål først. Brug og ønsket funktionalitet er jo forskellig fra hjem til hjem. Ligeså med bygningers struktur og indretning, som har en afgørende effekt på tilgængelighed på de pågældende enheder.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Jeg har surfet lidt efter ny router. Den skal blot være "okay uden at være prangende". God til prisen. 

Jeg har fundet TP-Link Archer C7 AC1750Wireless Dual Band Gigabit Router (link), primært ud fra dette review - link.

- Er der nogle pro/con's kommentarer til denne router?

Selvfølgelig gerne fra nogen der måtte have routeren. 
Hvorfor vil du skifte den?

Hvis det er for at få bedre wifi, er det nok en bedre løsning at slå wifi fra på din nuværende router og så anskaffe et wifi access point fra Ubiquity, som laver nogle af de bedste der findes.
Denne model dækker de flestes behov: https://www.bedresignal.dk/ubiquiti-unifi-uap-ac-liet-tradlos-forbindelse-802-11a-b-g-n-ac.html. (kan købes mange andre steder)
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu