|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
jøsse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
||
Og lad os nu krydse fingre for det lykkedes AV PRECISION at skaffe den OPPO til landet. Jeg gider nemmelig ikke handle i udlandet,og betaler gerne lidt ekstra for at trække på Ottos enorme viden,samt undgå alt bøvlet,hvis man skulle være uheldig at få en "mandags-maskine"
|
|||
![]() |
|||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||
vi 2 har et heeeelt forskelligt syn på hvad stor underholdningsværdi er Otto: Super med den melding. Det kan forhåbentlig stoppe de fleste rygter og "rygtesmede" indtil videre. |
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
He he, sarkasme var et vigtigt element |
|||
![]() |
|||
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
||
Vi kan da stemme om, hvorvidt denne afstemning er en 5-stjernet bruger
værdig! Hvad skal stjerne systemet egentligt bruges til? "Jeg har lavet flere crab-indlæg end dig"? |
|||
![]() |
|||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
||
At læse Startreks indlæg har ofte(st?) samme "underholdningsværdi" som at slå hovedet gentagne gange ind i en betonmur - det er så dejligt når det holder op... |
|||
![]() |
|||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
||
men det stopper aldrig |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Jey hvorfor skal det være så kedelig. her inde
![]() ![]() Jeg har skam bare læst det som at den er udskudt på ubestemt tid, og det se jeg som om at dem måske komme eller slet ikke komme, husk at det er tale om Oppo BDP-831, ikke hvis Oppo komme med en anden model til det europæiske marked på et tidspunk. Redigeret af Startrek - 28-Oktober-2009 kl. 19:50 |
|||
![]() |
|||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
||
Startrek, hør nu her... Det er fuldstændigt ubegrundede og direkte skadelige rygter du gang på gang sætter i omløb. At du åbenbart selv mener de giver mening, og ikke kan se klart konspiratoriske træk, i de teorier du "fortolker" dig frem til, må være et anliggende mellem dig og en evt. psykolog. Det bidrager absolut ikke på nogen måde konstruktivt til debatten, og det er muligt du selv synes det er sjovt - og det er jo ikke første gang du har startet en aldeles tåbelig tråd, angiveligt i ramme alvor, for derefter at trække i land og forsøge at forsvare dig med, at det bare er en joke. Gider du ikke stoppe det? Jeg mener ikke, du skal stoppe på forumet - og du kommer jo også bare tilbage, selv når du har annonceret at "nu går jeg" - bliv endelig hængende og deltag i debatterne. Men tag lige og overvej hvad det er du sætter igang, næste gang du finder en sammenhæng mellem den påståede månelanding og vores allesammens hobby, eller noget andet af tilsvarende sandsynlighed. MVH. |
|||
![]() |
|||
Bigture ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
||
Som distributør har det har været et frustrerende forløb med Oppo, men det har jo nok været endnu mere frustrerende at stå som kunde. Vi har igennem det sidste år fået mange meldinger fra Oppo Europa om snarlig introduktion af en Europæisk Blu-Ray, den melding der kom i går var så den sidste. I mellem tiden valgte vi dog at arbejdet på to spor ved samtidig at have en sideløbende dialog med Oppo US, hvor maskinen jo har været på gaden et stykke tid. På baggrund af gårsdagens melding har vi i nat aftalt et samarbejde med Oppo US. Der er lige et par formalia der skal på plads endnu, men aftalen er der. Vi forventer derfor, som nogen af de første i Europa, at kunne introducerer en CE godkendt BDP-83 meget snart. Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke for alles toldmodighed, den har været stor, og ser frem til at kunne servicerer alle Oppo fans i fremtiden. Nærmere information følger. Mange hilsner Henrik Peulicke |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Det behøver ikke være kedeligt, men en tråd som denne, især når der i forvejen er ikke mindre end to almindelige tråde om det samme, gør ikke andet end at skabe tvivl og mistillid. Det kan godt være dét er en joke for dig, men vi er altså nogen der lever af det her. Jeg vil gerne have det sjovt OG leve af det (ellers lavede jeg sgu nok noget andet), men det er altså ikke sjovt når der skabes mistillid på et falskt grundlag - slet ikke når jeg allerede har meldt ud at der arbejdes på en løsning. Her tænker jeg ikke kun på denne tråd, men også på en kommentar i en af de andre. Jeg vidste ikke hvor meget jeg måtte melde ud, mens Henrik stadig arbejdede på aftalerne, men nu ved I jo lidt mere om hvad der foregår. Der kommer næppe en BDP-831, men der KOMMER en BDP-83, så who cares? Jeg tror de fleste er ret ligeglade med om den hedder det ene eller det andet. Kan vi så ikke få lukket dén her og én af de andre tråde, og så holde informationerne ét sted? |
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
||
Navnet er ligegyldigt, men det er da ret væsentligt, om det er en region A/1 eller B/2 afspiller I sælger - hvis det altså lykkes for jer. Jeg ved godt, der findes regionsfrie kits (med regionsvælger for Blu-ray delen), men alligevel. Det ville da være rarest med en afspiller, hvor Oppo's garanti ikke er røget. Kan du allerede nu oplyse, om I har planer om at sælge dem som regionsfrie eller som alm. region A/1 afspillere, eller måske begge dele? |
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
||
Nordmændene har tilsyneladende ingen kvaler med at sælge regionsfri
BDP-83 afspillere ligesom det er tilfældet med CRT Projectors i UK:
http://www.httech.no/oppo%20bdp-83.htm |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |