|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Jeg tror godt jeg kan afsløre at vi ikke har tænkt os at sælge en ren region A afspiller, vi kommer til at sælge den i en udformning så den umiddelbart vil kunne bruges til danske udgivelser. Præcist hvad dét indebærer ifht. kodefrihed, og om der vil være forskellige versioner og til hvilke priser, det er nogle af de detaljer der mangler at komme på plads. Hvis jeg lyder lidt vag i mine formuleringer, så er det fordi jeg ikke har lyst til at give flere informationer der ændrer sig på falderebet (det har der været RIGELIGT af indtil nu), specielt når vi taler om en dag eller to før vi har det hele fuldstændigt afklaret, inkl. priser og KONKRET, HÅNDFAST, TROVÆRDIG LEVERINGSTID!!! |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det har jeg sådan set heller ikke, men jeg har et problem med at sælge en ikke-CE godkendt afspiller. Derfor har vi valgt ikke at tilbyde denne løsning tidligere. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Så se vi frem til at Oppo BDP-83 (i kodefri udgave) lande i Danmark inde for kort tid
![]() Og så kan denne tråd lukke, da den ikke har noget formål mere ![]() Redigeret af Startrek - 04-November-2009 kl. 11:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |