recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kommer der en Oppo BDP-831 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKommer der en Oppo BDP-831 ?

Besvar Besvar Side  <123
Afstemningsspørgsmål: Komme den:
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
24 [45.28%]
21 [39.62%]
8 [15.09%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 23:19

Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Navnet er ligegyldigt, men det er da ret væsentligt, om det er en region A/1 eller B/2 afspiller I sælger - hvis det altså lykkes for jer. Jeg ved godt, der findes regionsfrie kits (med regionsvælger for Blu-ray delen), men alligevel. Det ville da være rarest med en afspiller, hvor Oppo's garanti ikke er røget. Kan du allerede nu oplyse, om I har planer om at sælge dem som regionsfrie eller som alm. region A/1 afspillere, eller måske begge dele?

Jeg tror godt jeg kan afsløre at vi ikke har tænkt os at sælge en ren region A afspiller, vi kommer til at sælge den i en udformning så den umiddelbart vil kunne bruges til danske udgivelser. Præcist hvad dét indebærer ifht. kodefrihed, og om der vil være forskellige versioner og til hvilke priser, det er nogle af de detaljer der mangler at komme på plads.

Hvis jeg lyder lidt vag i mine formuleringer, så er det fordi jeg ikke har lyst til at give flere informationer der ændrer sig på falderebet (det har der været RIGELIGT af indtil nu), specielt når vi taler om en dag eller to før vi har det hele fuldstændigt afklaret, inkl. priser og KONKRET, HÅNDFAST, TROVÆRDIG LEVERINGSTID!!!

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 23:23

Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Nordmændene har tilsyneladende ingen kvaler med at sælge regionsfri BDP-83 afspillere ligesom det er tilfældet med CRT Projectors i UK:
http://www.httech.no/oppo%20bdp-83.htm

Det har jeg sådan set heller ikke, men jeg har et problem med at sælge en ikke-CE godkendt afspiller. Derfor har vi valgt ikke at tilbyde denne løsning tidligere.

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 11:07
Så se vi frem til at Oppo BDP-83 (i kodefri udgave) lande i Danmark inde for kort tid Clap

Og så kan denne tråd lukke, da den ikke har noget formål mere Wink

Redigeret af Startrek - 04-November-2009 kl. 11:08
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu