|
|
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Forfatter | |
KasperH ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Jeg har ikke noget imod at det bliver en tysk model så længe at man kan få
en dansk menu, jeg tror at jeg ville blive lidt træls med tysk i længenden... Redigeret af KasperH - 09-April-2008 kl. 22:31 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ellers er der jo altid engelsk...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Sparrow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
mon ikke det også har engelsk menu, det er jo trods alt en af pana's bedste modeller. Nu er vi vel op på 10 medmindre nogen springer fra. Mr Minister, hvordan foregår betalingen og afhentningen?? Kan du ik lige skrive om disse? |
|
![]() |
|
Mr.Minister ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Ny tråd til fleegaard bestillingen.
|
|
![]() |
|
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Jeg er også klar på et 46PZ85 |
|
![]() |
|
EricCartman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hvor mange er vi nu på 46" ???
|
|
![]() |
|
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() |
også en panasonic 46" pz85 hvis prisen er ok
|
|
![]() |
|
dingdong ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej Lars, Arbejdes der fortsat i kulissen på fælleskøb af PZ85E - kan du lokkes til at give en status på overvejelserne?
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Ja det er da spændende om der arbejdes på det stadig. Som Jeg ser det bliver han da nødt til at komme op med noget ! |
|
.....
|
|
![]() |
|
Frank Dux ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Ja, hvornår bliver der meldt ud omkring fælleskøb på PZ85E'ren? Ikke mindst da tråden angående brugerorganiseret "Bruger fælleskøb af PZ85" jo blev lukket ned for omkring 2 uger siden.
|
|
![]() |
|
EricCartman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Jeg tror snart jeg giver op, og begynder at lede efter andre muligheder!
![]() |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
måske her ? : http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;a mp;id=5074&menu=Multi&menuid=249&catid=356 Eller her ? : http://www.lcd.dk og få bedre garanti og benyt dig af deres prisgaranti Redigeret af Notfast - 09-Maj-2008 kl. 14:04 |
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |