|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Ja, virkelig trist hvis denne 3D døgnflue tager livet af nogle af de danske biografer
![]() Artiklen forklarer glimrende, hvad mange 3D skeptikere frygter...
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Men her er da en positiv historie
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
Well, jeg synes det er latterligt at der laves disse bastarder som så kommer i biografen og ødelægger det for de rigtige 3D film, og nej du får mig ikke til at se den! Jeg valgte med vilje at se den i 2D da jeg var i biografen. Folk får et forkert indtryk af 3D som ser kunstigt ud og de skriver jo ikke ligefrem på plakaten at det er en 2D->3D konvertering. Andre film har gjort det samme; feks Alice in Wonderland. Nogle har dog rigtige 3D action scener og resten er så 2D->3D. Det får mig dog ikke til at ville se dem af den grund.
|
||
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
PS jeg forstår ikke kommentaren omkring jorden der er flad. Hvad har det med sagen at gøre?
Jeg udtaler mig udelukkende omkring pricippet omkring 2D-3D konvertering som aldrig kan se andet end kunstigt ud. Hvis du synes det er verdens fedeste ting, så fred være med det. Jeg er bare bange for at det ødelægger formatet inden det bliver rigtigt sjovt. Det er faktisk let at se at jorden ikke er flad. 1. Se ud over havet. Et skib forsvinder i horizonten og kommer tilbage. Nej det røg ikke ud over en afgrund. 2. Stil dig på et højt punkt og se ud over landskabet. Du kan se at jorden er rund med det blotte øje med mindre du tror at det du ser bare er en gigantisk bakke. :P
|
||
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Jeg har et (desværre samsung tv) Og der er 2D til 3D konventering, og der er stor forskel på det, og så på denne film. Det ligner ikke bare den mindste smule hinanden. Og jeg er bestemt ligeglad om du vil eller ikke se den. Jeg er bare træt, af dem som udtaler sig, uden at have set det.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Begge steder snakker man om noget man ikke har/ kan se.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har et ekstremt kritisk øje så jeg vil vove at påstå at jeg kan se at det er 2D->3D konvertering selv om det er gjort i Hollywood og ikke i et Samsung TV. Uanset hvor dygtig du er kan du ikke skabe billedet til det andet øje. Det er på linie med de ekstra billeder der indsættes ved 200 hz. Det giver kunstige billeder og det gider jeg ikke glo på.
Hvis det var så godt som du tilsyneladende synes det er, så er der jo næsten grund til at optage rigtig 3D med to kameraer. Jeg forbeholder mig stadig retten til at synes at 2D->3D er en bastard og at det ødelægger mere end det gavner. Og jo jeg kan godt se at jordenen er rund, men det er måske mit kritiske øje igen hvis du ikke kan se det. |
||
|
||
![]() |
||
wcc1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
![]() |
|
Christmas Carol , A (Jim Carrey) (Blu-ray 3D) kommer snart d. 16-11-2010.
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
James Cameron er åbenbart enig med mig; http://crn.dk/nyheder/James-Cameron-sviner-3D-sminket-Clash-of-the-Titans-1.376585.html Men han ved nok heller ikke noget om 3D eller 2D til 3D konvertering... Og igen så behøver jeg ikke se filmen for at forstå teknikken og dermed dens mangler. Mangler du accepterer hvor jeg mener det er forfærdeligt og unødvendigt og til mere skade end gavn
|
||
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
|
Hej , jeg har ikke ( endnu ) selv 3D udstyr , men jeg faldt lige over dette på amazon , det er en komplet liste over 3D film de har...
MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |