recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kommer WP 7.8 nu ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kommer WP 7.8 nu ?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 11:48
nesager.
 
Min viser på startskærmen:
Signalstyrke, WiFi, batteri, klokkeslet, ugedag, dato, evt. sms'er og mails.
Den er helt standard.
 
Jeg benyttede i øvrigt Ninja-tricket til Zune, for at få min opdateret...
 
M.v.h.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

nesager.
 
Min viser på startskærmen:
Signalstyrke, WiFi, batteri, klokkeslet, ugedag, dato, evt. sms'er og mails.
Den er helt standard.
 
Jeg benyttede i øvrigt Ninja-tricket til Zune, for at få min opdateret...
 
M.v.h.


Hej
Tak for svaret,så er det ikke det der skal afholde mig fra at købe den.
Mvh.
Ps. Det var min nabo der mente den kun viste uret.

Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 12:06
Den viser KUN uret! Indtil du lige svirper ned fra toppen af skærmen så kommer det frem du efterspørger. Enkelt ind til du behøver den ekstra info. Det er nok der det snubler for naboen :-)
 
BS
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 12:12
Ja og så info fra de live tiles du vælger. Såsom sms, Mail, Kalender, vejr eller andet.
 
BS
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Ja og så info fra de live tiles du vælger. Såsom sms, Mail, Kalender, vejr eller andet.
 
BS


Tak for det svaret BS.
Det vil jeg lige sige til ham,han har lige fået den.
Mvh.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Den viser KUN uret! Indtil du lige svirper ned fra toppen af skærmen så kommer det frem du efterspørger. Enkelt ind til du behøver den ekstra info. Det er nok der det snubler for naboen :-)
 
BS
 
Det er selvfølgelig korrekt. Jeg tænkte på startskærmen, når den vækkes fra dvale...
 
M.v.h.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 12:39
Ja henrik jeg kom selv i tvivl da jeg havde svaret :-) den startskærm jeg beskriver er når telefonen er låst op. Inden oplåsning er det ganske som Henrik beskriver.
 
BS
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

nesager.
 
Min viser på startskærmen:
Signalstyrke, WiFi, batteri, klokkeslet, ugedag, dato, evt. sms'er og mails.
Den er helt standard.
 
Jeg benyttede i øvrigt Ninja-tricket til Zune, for at få min opdateret...
 
M.v.h.
Kunne godt tænke mig og prøve det ninja trick.
Kan du forklare hvorledes.
Har været inde på windowsfan og læse om det men kan ikke helt få det til og virke.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

7.10.8858.136
 
BS
Jeg fik 2 opdateringer i dag og er nu på 7.10.8862.144

BS
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:36
Jep! Jeg fik dem i fredags..
 
M.v.h.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:55
Kunne godt tænke mig og vide om de har har fået opgradering har abonnement ved 3G.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:57
Telenor. Jeg fik besked direkte på telefonen. Uden at tilkoble til Zune.
 
BS
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu