|
Kommer WP 7.8 nu ? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nesager.
Min viser på startskærmen:
Signalstyrke, WiFi, batteri, klokkeslet, ugedag, dato, evt. sms'er og mails.
Den er helt standard.
Jeg benyttede i øvrigt Ninja-tricket til Zune, for at få min opdateret...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej Tak for svaret,så er det ikke det der skal afholde mig fra at købe den. Mvh. Ps. Det var min nabo der mente den kun viste uret. |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Den viser KUN uret! Indtil du lige svirper ned fra toppen af skærmen så kommer det frem du efterspørger. Enkelt ind til du behøver den ekstra info. Det er nok der det snubler for naboen :-)
BS
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Ja og så info fra de live tiles du vælger. Såsom sms, Mail, Kalender, vejr eller andet.
BS
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Tak for det svaret BS. Det vil jeg lige sige til ham,han har lige fået den. Mvh. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er selvfølgelig korrekt. Jeg tænkte på startskærmen, når den vækkes fra dvale... M.v.h.
|
|
![]() |
|
Ja henrik jeg kom selv i tvivl da jeg havde svaret :-) den startskærm jeg beskriver er når telefonen er låst op. Inden oplåsning er det ganske som Henrik beskriver.
BS
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Kan du forklare hvorledes.
Har været inde på windowsfan og læse om det men kan ikke helt få det til og virke.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
BS
|
|
![]() |
|
Jep! Jeg fik dem i fredags..
M.v.h.
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Kunne godt tænke mig og vide om de har har fået opgradering har abonnement ved 3G.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Telenor. Jeg fik besked direkte på telefonen. Uden at tilkoble til Zune.
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |