|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 26-Juli-2007 kl. 11:06 |
havde egentlig besluttet mig for at vælge panasonic th42px70 - men nu ser jeg lige at Hitachi har en der hedder p42t01 med 1024*1080 opløsning...
HVILKEN af disse to skærme skal jeg vælge - og hvorfor ?? |
|
Mvh MartinC
...evt tak for hjælpen :D |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Martin - jamen det er jo lidt pudsigt, der virker som om at du vil have andre til at gøre forarbejdet for dig Hitachi er bestemt ikke noget dårligt TV. Jeg kender dog slet ikke den model du henviser til. Jeg kender dog et par stykker med Hitachi, og de er ganske godt tilfredse. Her er en kort omtale af TV´et. Omtalen siger du meget lidt: http://crave.cnet.co.uk/televisions/0,39029474,49291336,00.h tm Med fare for at blive kaldt Panasonic-fanatiker, og meget andet fornemt, så kender jeg Pana´en og det er som du sikkert ved, et glimrende tv. Jeg synes såmænd at du skal snørre dine sko, og dappe ud og se på Hitachi´en Redigeret af Hother - 26-Juli-2007 kl. 11:32 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Bliver du i tvivl om hvad du skal vælge bare fordi du ser en anden skærm har en lidt anden opløsning ? Har du overvejet at kigge på billedet istedet ? Når du nu spørger direkte - så får du et direkte svar Du skal vælge den skærm DU helst vil have - det er dig der skal betale den og dig der skal kigge på den, ikke os. Men Panasonicen er den der har det bedste billede, langt bedre sortniveau, mere naturlige farver, 1080p input Glem alt om at læse tekniske specifikationer for de fortæller absolut ingenting om hvordan billedet ser ud og at Hitachien har 1080 horisontale pixels istedetfor 768 er grænseløst ligegyldigt. Her er et par reviews af dem begge http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030218,49291375,00 .htm http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030218,49291502,00 .htm
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
spawn, det var præcis det svar jeg ledte efter - jeg ved kun det, om fladskærme, som man forholdsvist let kan læse sig til hist og her... vidste ikke om det sidste nøk i opløsningen, horisontalt, havde noget som helst at sige - jeg vil også tro det er ligegyldigt til mit brug hvis så endelig det var... Jeg er ved at hive en god pris hjem på panasonic'en, så det bliver helt sikkert den.. God rest my decision hehe ! |
|
Mvh MartinC
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jamen så forstår jeg ikke rigtigt dit indledende spørgsmål Martin S.C., burde det så ikke istedet have lydt om den nævnte Hitachi opløsning har indflydelse på f.eks. billedkvaliteten? Når pyt - fint nok |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
I er sgu lidt hårde
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Skyrum hvad mener du dog?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
jo, og nej. Spurgte bare hvilket af de to jeg burde vælge - JERES MENING - og jeg ved jo at mange af jer kan allemulige tekniske fagtermer osv som kan være udslagsgivende for mit valg af TV. Jeg HAR set panasonic'en i funktion, dog "kun" i 37" - men hitachi'en var ikke hængt op hvor jeg var idag.
Jeg lader min beslutninge hvile på pana'en og SÅRN bliver det... hehe :D |
|
Mvh MartinC
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Det kommer du IKKE til at fortryde... (med risiko for..........)
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen du er på rette vej Martin. Problemet for mig var bare, at jeg ikke kender det relativt nye Hitachi - det kunne i realiteten være et tv som du synes bedre om. Held og lykke med købet |
|
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Denne anmelder foretrækker Panasonic til trods for at Hitachi også roses |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
![]() |
Så er panasonic px70 bestilt, levering onsdag i denne uge (31) :)
|
|
Mvh MartinC
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |