|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
@Camino
Jeg har også fundet dem hos Speakers Corner. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg kender kun Lydportalen og KF Scanaudio, personalet er yderst kompetent, de er meget venlige og går langt for kunden...
Jeg kan kun anbefale at handle der! ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Jeg var inde i HFK idag og fik hørt på nogle højtalere.
Først hørte jeg M1'erne som 5.1 system med en AS2 sub og en Dali 7x75W forstærker. Jeg var imponeret over hvor meget lyd der kunne komme ud af de små højtalere men uden sub'en så kan man godt hører de mangler bass. VM1'erne fik jeg også hørt dog desværre kun alene og jeg syntes de spillede bedre end M1'erne. Der var også mere bass i dem så da de kun koster 300kr ekstra og jeg ikke køber en sub før senere så fortrækker jeg dem frem for M'erne. Ihvertfald som front og center. Tilsidst fik jeg hørt Dali Motif LCR som har noget virkelig lækret design. De koster dog næsten det dobbelte som VM1 og udover at være langt over mit buget så syntes jeg ikke at lyden var dobbelt så god. Desværre kunne jeg ikke hører Paradigm da de ikke var sat til. Jeg booker dog en demo så jeg kan hører dem en anden dag. |
|
![]() |
|
nayze ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Jeg pønser også på at købe et sæt kompakte surround højtalere i den nærmeste fremtid. De to jeg har mest kig på er B&W M-10/20 og Kef 2005.2, men der er jo en pæn stor prisforskel. Er der også så meget forskel på lyden?
Jeg har hørt B&W M-10, men har ikke lige fundet et sted her i Århus, hvor de også har Kef 2005.2 sættet. |
|
![]() |
|
![]() |
@Nayze
Jeg ved ikke med Århus men jeg så nogle kasser med KHT 2005.2 hos El Giganten på Fisketorvet i KBH. Jeg undersøgte dog ikke nærmere da jeg på det tidspunkt ikke troede jeg skulle købe højtalere lige forløbig. |
|
![]() |
|
nayze ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Takker, vil lige kigge derned en af dagene. Synes dog ikke jeg så dem, da jeg var window-shopping tur for en uge siden, men jeg ser ikke altid lige godt :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Uha. Jeg fandt sku' en udstillings model af KEF KHT3005.2 sæt til 8000kr. Efter en dags overvejelser kom jeg ved en fejltagelse til at købe det for lidt siden. Så nu har jeg brugt dobbelt så meget som bugettet stod på
![]() ![]() Så jeg håber virkelig at sættet er fejlfrit og kan spille både tåre og lommesmerter væk! Jeg vender tilbage med en opdatering når det er kommet fra Tyskland. Redigeret af Corax - 07-Februar-2008 kl. 22:22 |
|
![]() |
|
![]() |
Efter et besøg i den 3. og sidste ElGiganten i Århus (den i Tilst) fandt jeg endeligt et sæt Kef højtalere, men desværre var det 3005 (til 13-14000kr!). Er designet på de to serier ens? Det tilltalte mig bestemt ikke. Lyden kunne jeg desværre ikke bedømme, da de var stillet helt horribelt op, med masser af forstyrrende støj fra alle sider.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja 3005.2 er et dyrt sæt men det skulle tilgengæld spille helt vild godt iforhold til størrelsen. Det er også derfor jeg sprang til da jeg fandt det så billigt.
I Danmark kan man ligeså godt give lidt ekstra og købe 5000 serien for prisforskellen er ikke særlig stor. 2000 og 3000 serierne ligner hinanden. 3000 serien har bare lidt større sattelitter og en meget større center pga. der er 3 enheder i den. Du kan se alle KEF's højtaler serier på deres hjemmeside: KEF's 5.1 sæt Redigeret af Corax - 10-Februar-2008 kl. 00:33 |
|
![]() |
|
![]() |
I dag dukkede posten så op med mit højtalersæt mens jeg ikke var hjemme. Heldigvis tog min kære nabo imod pakken så jeg ikke behøvede at hente den på posthuset på mandag.
![]() ![]() Jeg fik hurtigt pakkede sættet ud og kiggede på højtalerne og jeg har virkelig svært ved at tror at Ausstellung betyder udstilling. Alt ved sættet virker splinter nyt og alt er i original indpakning! ![]() Det er rent røverkøb for 8000 og der er umildbart stadig muligt at købe det på www.csmusiksysteme.de! ![]() Jeg kan desværre ikke fortrælle noget om lyden endnu fordi de pokkers kabler er ikke dukket op idag som de skulle. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Lækkert. Så dukkede mine kabler sku' lige op.
![]() |
|
![]() |
|
QuikZilver ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Hej Corax, Jeg er selv på jagt efter et sæt KEF KHT-3005 (black) og læste om dit køb hos CSMusiksysteme.de! Jeg kan se at de stadigvæk sælger deres udstillingsmodeller til DKK 7932,- og med din positive oplevelse ser jeg ingen grund til at betale fuld pris. Fortæl gerne lidt mere om de højtalere du modtog og selve købsoplevelsen. Havde de ikke tidligere været pakket ud og monteret? Fulgte der en original kvittering med fra CSMusiksysteme? Hvor lang tid tog shipping? Er der ingen ekstra omkostninger udover € 15 i fragt? Fik du en garanti (per mail?) om at de var 100% i orden, selv om det er en udstillingsmodel? Mvh, Kasper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |