|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jeg har spurgt efter et track and trace nummer 2 gange nu. Igår skrev han at pengene var gået ind på deres konto, så han ville sende systemet nu. Men har stadig ikke modtaget noget nummer, så har sendt endnu en mail, så håber han svarer imorgen! Eller at systemet bare dukker op her i ugen. |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Jeg fik ikke et track and trace nummer. Men jeg fik mine vare to dage efter de havde modtaget pengene. Så mon ikke du har dine højtaler i løbet af ugen. Nogle andre tyske firmaer kan bruge flere uger på at levere.
|
|
![]() |
|
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Har lige fået mit track and trace nummer idag. Og den blev afsendt d. 8...så den er fremme i DK nu. Dejligt |
|
![]() |
|
![]() |
Har modtaget min receiver idag, højttalerne kommer imorgen. DHL havde sat den ene pakke i redskabsskuret (receiveren) og højttalersætet tog de med igen. Havde bestilt receiveren i sort, men fik den i sølv. Men gider ikke sende noget tilbage, så overlever den farveforskel. Bliver godt at få det hele sat op. |
|
![]() |
|
mobanet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Har også netop modtaget mine højtalere idag.
De er også i perfekt stand, tror ikke at de har været ude af kassen før jeg modtog dem, så de ligner ikke en udstillingsmodel. |
|
![]() |
|
Tronic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hejsa, jeg ville bare lige føje mig til resten af de tilfredse købere. Købte dog "kun" 2005.2 modellen, men er meget tilfreds med lyden. Jeg fik aldrig noget track & trace, men højttalerne blev leveret med DHL ca. 4 dage efter pengene var overført, det må siges at være ok. Ikke en ridse kunne jeg finde :-) |
|
-:: Digital since ´84 ::-
Panasonic PT-AX100 Panasonic SA-XR55EG KEF KHT2005.2 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg fik først mit track and trace den dag pakken blev leveret. Det gik rigtig hurtig, og DHL har behandlet varerne ordentlig! Og det spiller bare super godt, især den der forfilm med Nordisk film hvor isbjørnen er. Det lyder knald godt på mit kef 5005.2 :P |
|
![]() |
|
JK-68 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
jan så er det kun mig der venter med længsel... :)
|
|
Panasonic PX80E
Onkyo Tx-sr705 Audiovector M3 Super |
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
Man kan faktisk godt betale med PayPal.. Er der nogen der har købt KEF sættet med PayPal? Er der ekstra gebyr når man benytter dette?
|
|
![]() |
|
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Hejsan
Jeg er lidt i tvivl om det er 3005 eller 3005SE i har købt ? Når jeg kigger på hjemmesiden, så er ser det ud til at det er 3005 de har som Ausstellung. Men på billederne kan jeg ikke se forskel - er der overhovedet forskel ? Redigeret af Jasper - 29-April-2009 kl. 14:05 |
|
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Jeg tror du har ret i at de har valgt at bruge de samme billeder på 3005 og 3005se, for selvom de ligner hinanden utrolig meget er der en forskel. SE er lige en tand bedre, søg evt. efter tekniske info. Du kan prøve at se DETTE billede af SE sættet og se om du kan se forskel |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Pay Pal gør jo ikke tingene gratis, så der er gebyr til dem for formidlingen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |