recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kompakt subwoofer søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kompakt subwoofer søges

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Den her er da fin :)

Var lige ved at skrive, at det er den samme som jj79 foreslog, men kan se, at det er det ikke. Den virker faktisk også rigtig nydelig. Det skulle vel aldrig være dig, der har den til salg... Tongue
Dog ikke... er bare den gode samaritaner Wink
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 20:00
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 20:18
Vær opmærksom på at BK mærkeligt nok ikke sender til DK mere. Hvis jeg ikke husker helt galt skal man igennem den svenske forhandler og så bliver prisen en helt anden og langt mindre attraktiv.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 20:27
jeg har lige skrevet til dem - afventer svar :)

Måske kan de sendes privat igennem ebay?

Redigeret af Bravo - 14-Marts-2014 kl. 20:33
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 20:34

Ja det har jeg også prøvet. Det virkede ikke. Jeg ville have haft en Monolith+, men ikke til den pris den svenske forhandler forlanger. For at føje spot til skade var forsendelses omkostningerne fra Sverige endda endnu højere end de ville have været fra England. IMO er det en mærkelig politik når man tager i betragtning at de sender direkte til det meste af EU.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af dpny dpny skrev:

Ja det har jeg også prøvet. Det virkede ikke. Jeg ville have haft en Monolith+, men ikke til den pris den svenske forhandler forlanger. For at føje spot til skade var forsendelses omkostningerne fra Sverige endda endnu højere end de ville have været fra England. IMO er det en mærkelig politik når man tager i betragtning at de sender direkte til det meste af EU.
Ja - egentligt... mon de har haft nogle uheldige oplevelser ?!?!?
Spørgsmålet er om man lige skulle starte et firma i DK, og forhandle dem :)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 20:44
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1700
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 21:14
Kender ikke firmaet. Er de kendte for at lave gode produkter? Den der Gemini 2 er for øvrigt en tand for stor. Jeg overdrev (underdrev?) ikke, da jeg sagde at den maks. måtte være ca. 25 cm på den ene led (nok typisk det man ville betegne som bredden).
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 21:19

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Den her er da fin :)

Var lige ved at skrive, at det er den samme som jj79 foreslog, men kan se, at det er det ikke. Den virker faktisk også rigtig nydelig. Det skulle vel aldrig være dig, der har den til salg... Tongue
Dog ikke... er bare den gode samaritaner Wink

Hov! Fik slet ikke sagt tak! Thumbs Up
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 21:33
http://www.sunfire.com/productdetail.asp?id=17

http://www.ebay.co.uk/itm/Sunfire-HRS-8-Schwarz-Neu-mit-2-Jahre-Garantie-/261417868521?pt=DE_Lautsprecher_Martin&hash=item3cddb81ce9

Har selv hrs 10 rigtigt god sub.

hrs 8 er 25 cm på alle led Smile

KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
N4Ld3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér N4Ld3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 22:08
Kunne en KEF HTB2 være noget?
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

http://www.sunfire.com/productdetail.asp?id=17

http://www.ebay.co.uk/itm/Sunfire-HRS-8-Schwarz-Neu-mit-2-Jahre-Garantie-/261417868521?pt=DE_Lautsprecher_Martin&hash=item3cddb81ce9

Har selv hrs 10 rigtigt god sub.

hrs 8 er 25 cm på alle led Smile

Endnu et godt bud. Takker! Smile

Oprindeligt skrevet af N4Ld3 N4Ld3 skrev:

Kunne en KEF HTB2 være noget?

Den ser desværre ud til at være for stor. Lidt synd for det havde jo matchet med mine KEF højttalere.  Cry Men tak for forslaget.

Dimensions (H x W x D): 390 x 440 x 195mm (15.3 x 17.3 x 7.6 inches)

EDIT: Og dog. Den har jo et ret apart udseende. *Måske* kunne den stå der, bare på den anden led. Det skal lige undersøges nærmere.

Redigeret af azrael - 14-Marts-2014 kl. 22:14
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu