|
Kompakt subwoofer søges |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Dog ikke... er bare den gode samaritaner
![]() |
|||
![]() |
|||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
||
![]() |
|||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
||
Vær opmærksom på at BK mærkeligt nok ikke sender til DK mere. Hvis jeg ikke husker helt galt skal man igennem den svenske forhandler og så bliver prisen en helt anden og langt mindre attraktiv.
|
|||
![]() |
|||
||
jeg har lige skrevet til dem - afventer svar :)
Måske kan de sendes privat igennem ebay? Redigeret af Bravo - 14-Marts-2014 kl. 20:33 |
|||
![]() |
|||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
||
Ja det har jeg også prøvet. Det virkede ikke. Jeg ville have haft en Monolith+, men ikke til den pris den svenske forhandler forlanger. For at føje spot til skade var forsendelses omkostningerne fra Sverige endda endnu højere end de ville have været fra England. IMO er det en mærkelig politik når man tager i betragtning at de sender direkte til det meste af EU. |
|||
![]() |
|||
||
Ja - egentligt... mon de har haft nogle uheldige oplevelser ?!?!? Spørgsmålet er om man lige skulle starte et firma i DK, og forhandle dem :)
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
||
Kender ikke firmaet. Er de kendte for at lave gode produkter? Den der Gemini 2 er for øvrigt en tand for stor. Jeg overdrev (underdrev?) ikke, da jeg sagde at den maks. måtte være ca. 25 cm på den ene led (nok typisk det man ville betegne som bredden).
|
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
||
Hov! Fik slet ikke sagt tak! ![]() |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
||
http://www.sunfire.com/productdetail.asp?id=17
http://www.ebay.co.uk/itm/Sunfire-HRS-8-Schwarz-Neu-mit-2-Jahre-Garantie-/261417868521?pt=DE_Lautsprecher_Martin&hash=item3cddb81ce9 Har selv hrs 10 rigtigt god sub. hrs 8 er 25 cm på alle led
![]() |
|||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|||
![]() |
|||
N4Ld3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
||
Kunne en KEF HTB2 være noget?
|
|||
![]() |
|||
||
![]()
Den ser desværre ud til at være for stor. Lidt synd for det havde jo matchet med mine KEF højttalere. ![]() Dimensions (H x W x D): 390 x 440 x 195mm (15.3 x 17.3 x 7.6 inches) EDIT: Og dog. Den har jo et ret apart udseende. *Måske* kunne den stå der, bare på den anden led. Det skal lige undersøges nærmere. Redigeret af azrael - 14-Marts-2014 kl. 22:14 |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |