|
Kompakt subwoofer søges |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.hifiklubben.dk/Products/cambridge-x200-subwoofer-30268/
Hvis ikke den lige frem bliver for lille ![]() |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
Tak for forslaget! Mindre er ikke et problem, medmindre lyden også bliver så meget mindre, at det ikke kan betale sig med en subwoofer. ![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
N4Ld3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Jeg har en ven som skal have solgt sin nemlig.
Den kan også ligges vandret hvis det er en mulighed. |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
kef htb2(se) er kun ca 20 cm tyk, hvor membranen vender ud. Den kan dog måske være lidt svær at finde
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
N4Ld3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Det er præcis en htb2se min makker har til salg.
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Jeg har nu fået svar fra bkelec - og ingen problemer med forsendelse :)
Så nu er det bare at spare op - jeg fik et priseksempel på ca 32£ for xls200 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Kan se http://www.hifiklubben.dk/Products/cambridge-x200-subwoofer-30268/ er anbefalet. Den kan jeg personligt anbefale. Har en ven der har den, og er dybt imponeret af dens evner. Men mon ikke de to ekstra passive enheder har noget med dens kræfter at gøre?
Ellers er der også http://www.hifiklubben.dk/Products/dali-fazon-sub-1-subwoofer-28874/ Den måler: 23,0 x 25,5 x 25,5cm (BxHxD) Ved ikke om det passer helt?
|
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Det var da nye takter. Jeg blev henvist til Sverige, men jeg kan på den anden side heller ikke længere finde den svenske forhandler. Måske de har droppet det. ![]() Redigeret af dpny - 17-Marts-2014 kl. 22:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |