|
Kompakt tvbord |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Almindeligt højttalerstof er velegnet. Det kan strækkes, så hjørnerne blir' helt perfekte. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
hvor kan sådan noget skaffes kampus?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
første link ved at søge højtalerstof på Google :)http://elektronik-lavpris.dk/p32053/BN202427_Højttalerstof,_SORT,_150x75cm/
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
ja okay, men jeg forhører mig altid lige, for der plejer at være nogen som kender en god side hvor det koster mindre.
|
|
![]() |
|
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bilradio/Monteringsdele/Hojttalerstof-31402/
ja det finder man vist ikke billigere hehe
|
|
![]() |
|
hmm nu har jeg haft det højtalerstof i hænderne hos biltema, jeg er ret sikker på der ikke kan sendes noget ir signal igennem det stof, virker alt for tykt. Og det ligner det samme som bliver linket til længere oppe.
Nogen som kan stå inde for noget stof som man kan sende ir signalet igennem??
|
|
![]() |
|
ikke nogen som ved med sikkerhed ved, at noget stof virker, så jeg ikke køber noget forgæves?
|
|
![]() |
|
nå blot til info til alle jer herinde, så kom nærigheden frem i mig hehe. Kørte alligevel ned og købte det højtaler stof i biltema, det virker jo bare fremragende. Det ser ud til at være meget tyk, men det er det slet ikke. Jeg har enda lagt det dobblet og virker perfekt nu, jeg poster mit setup når jeg er done engang.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er jo rimelig åben i maskerne, så lyden ikke bliver bremset fra højttaleren. Og sjovt nok er det så også derfor at IR signaler let passerer stoffet. Er det virkelig nødvendigt at lægge dobbelt? Jeg har kun ét lag og enhederne kan kun ses når de er tændte om aftenen. |
|
![]() |
|
Kampus jeg har så mange ting der skal skjules (ac ryan, waoo digital boks, ATV3, switch) og specielt switchen blinker meget. Så vil helst have den lagt dobbelt og signalet bliver slet ikke dårligere. og resultatet er sku blevet helt ok.
|
|
![]() |
|
Jamen så er det jo en ren succes historie
|
|
![]() |
|
ja det må man sige, og kan sagtens anbefale det stof fra biltema
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |