recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kompakt tvbord
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kompakt tvbord

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

mange tak for hurtig svar, jeg vil tage kontakt til det lokale byggemarked i løbet af ugen.

Et andet spg, hvilken slags stof skal man bruge (til front lågen) for at kunne betjene via fjernbetjeningen? som så også skjuler så meget som muligt??

Almindeligt højttalerstof er velegnet. Det kan strækkes, så hjørnerne blir' helt perfekte.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 06:39
hvor kan sådan noget skaffes kampus?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 06:58
første link ved at søge højtalerstof på Google :)http://elektronik-lavpris.dk/p32053/BN202427_Højttalerstof,_SORT,_150x75cm/
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 08:13
ja okay, men jeg forhører mig altid lige, for der plejer at være nogen som kender en god side hvor det koster mindre.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 08:17
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 19:39
hmm nu har jeg haft det højtalerstof i hænderne hos biltema, jeg er ret sikker på der ikke kan sendes noget ir signal igennem det stof, virker alt for tykt. Og det ligner det samme som bliver linket til længere oppe.

Nogen som kan stå inde for noget stof som man kan sende ir signalet igennem??
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 14:53
ikke nogen som ved med sikkerhed ved, at noget stof virker, så jeg ikke køber noget forgæves?
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 18:56
nå blot til info til alle jer herinde, så kom nærigheden frem i mig hehe. Kørte alligevel ned og købte det højtaler stof i biltema, det virker jo bare fremragende. Det ser ud til at være meget tyk, men det er det slet ikke. Jeg har enda lagt det dobblet og virker perfekt nu, jeg poster mit setup når jeg er done engang.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

nå blot til info til alle jer herinde, så kom nærigheden frem i mig hehe. Kørte alligevel ned og købte det højtaler stof i biltema, det virker jo bare fremragende. Det ser ud til at være meget tyk, men det er det slet ikke. Jeg har enda lagt det dobblet og virker perfekt nu, jeg poster mit setup når jeg er done engang.

Det er jo rimelig åben i maskerne, så lyden ikke bliver bremset fra højttaleren. Og sjovt nok er det så også derfor at IR signaler let passerer stoffet. Er det virkelig nødvendigt at lægge dobbelt? Jeg har kun ét lag og enhederne kan kun ses når de er tændte om aftenen.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 20:23
Kampus jeg har så mange ting der skal skjules (ac ryan, waoo digital boks, ATV3, switch) og specielt switchen blinker meget. Så vil helst have den lagt dobbelt og signalet bliver slet ikke dårligere. og resultatet er sku blevet helt ok.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 20:30
Jamen så er det jo en ren succes historie
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 22:13
ja det må man sige, og kan sagtens anbefale det stof fra biltema
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu