|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() Sendt: 10-September-2008 kl. 16:40 |
Så snart pengene er til det skal jeg have bestilt mig et Samsung LE40A656 til min nye lejlighed (studerende i en 1 værelses på 47m2).
Når man har et fedt tv skal man også have lyd der kan leve op til billedet, og her har jeg tænkt på følgende setup: Reciever: Yamaha RX-V663 Højtalere: Enten Dali Concept 2, Dali Lektor 1 eller Dali Concept 8 i stereo indtil videre. Af de 3 højtalere siger min logik at Dali Concept 8 er det bedste valg, men hvor meget mere lyd / lyd kvalitet får man for pengene i forhold til de mindre kompakte højtalere. Concept 8 koster trods alt 3 gange så meget, så får man 3 gange så meget 3 oplevelse? Og er der evt. nogle af jer der har hørt lektor 1 spille? :) De er jo ret nye. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Til den størrelse lejlighed, og til det brug/budget, så ville jeg vælge en lille/mindre højtaler.
Du får meget mere for pengene ved at vælge en mindre højtaler til 3K, end at vælge en gulv til 3K. Og så burde en god lille stativhæjtaler sagtens kunne spille dit rum op... ![]() Der er mange, også meget seriøse audiophile, der spiller på mindre højtalere - alene på grund af størrelse af lytterum. Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
stoffer2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Jeg har lige købt et sæt Kef IQ3, de spiller bare godt og fylder ikke meget
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |