|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|
Hvis du gider bøvle med det, kan du købe et par hvide Sib hjem fra Frankrig. Går selv og overvejer det, da de nuværende er ret markante mod hvid væg og hvide vinduer.
|
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Vil hun godt gå med til en Onkyo reciever?
![]() |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Jeg har endnu ingen billeder af dem sat op, men kan da prøve at se om jeg kan få snuppet nogle senere i dag - efter arbejde. Nu jeg jo næsten lige flyttet, og de er derfor kommet på stativ. Ser lidt anderledes ud end når de hænger på væggen. Kæresten kan vist bedre lide dem på stativ, end på væggen nu hun har vændet sig til at se på det. Stativerne passer super godt til ørehøjde når man sidder i vores sofaer, så er glade for jeg købte dem og ikke begyndte at bore mine vægge ned. Samtidig kan jeg vinkle baghøjtalerne så de står ind mod sofaen) |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
så husk at den skal have luft Redigeret af bulk - 05-Februar-2009 kl. 09:20 |
||
![]() |
||
N4Ld3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Kig ned i Tapeconnection, på Europaplads, der er flere muligheder. Bl.a. Monitor Audio, som Sanddal også nævner: http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=63 M.v.h. |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Fandt et enkelt. Ved dog ikke om det gavner din sag :) Må se at få taget nogle en af dagene.. Det viser dem da en lille smule - well, en af dem gør det ihvertfald :) Redigeret af RuneH - 06-Februar-2009 kl. 00:24 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Gad vide hvad trådejer fandt ud af ?
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Fedt da! Tillykke med dem! ;) Hvad gjorder at hun skiftede mening? Skulle hilse at sige fra kæresten at dem bliver i glade for |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |