|
Kompensation for DR Digitalisering |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har læst hele tråden, og jeg synes faktisk, at det er OK diskussion. Selvom jeg ikke er enig med trådstarter, så kan jeg da godt genkende irritationen, når jeg kører på genbrugspladsen og afleverer min lidt dyre MPEG-2 modtager. Og hvor mange gange har jeg ikke ved fester hørt andre brokke sig. Og så er det faktisk fint at læse de gode argumenter IMOD, at DR skal betale kompensation. Dem kan jeg så tage med i den kommende konfirmationssæson. vh. ThomasP |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
||
Hej Dotman
Det må jo være et rimeligt spørgsmål at stille DR :-) jvf deres betragtninger på Kontant udsendelsen. også selv om det er noget du finder på :-)
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Synes faktisk også det er en diskussion der er værd at tage. Det er jo noget der rækker ud over TV modtagelse. Der er flere og flere der ikke forstår at det faktisk koster fælleskabet når man kræver ind. |
|||
![]() |
|||
tommy21 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Status: Offline Point: 123 |
||
som en anden også skrev, hvad med et surround system??? skal de ik også betale det hvis nogen af de nye kanaler sender i 5.1 og et HDTV når nu DR HD er en licensbetalt kanal? iøvrigt burde du faktisk også få en bil af staten fordi du betaler jo også til vejene
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
||
Og har du forelagt disse forventninger for Danmarks Radio? I bekræftende fald, hvad sagde de?
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
||
Har du stadigvæk ikke forstået at Dotman ikke forventer at få noget betalt, men skrev indlægget som en provokation til DR Kontant's udlægning af TV2 sagen, idet DR selv var rumlen igennem, da de skiftede til digitalt? For ikke at tale om alle os der har måttet skifte udstyr nu DR gik på Mpeg4? Klaus |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
||
Øh - hvad har en mobiltelefon og internetforbindelse med TV licens at gøre? Jeg kender da flere som har begge dele uden at skulle betale licens.
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Spitfire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
||
Loven er måske lavet om? så vidt jeg har forstået er at du skal betale licens hvis du enten har adgang til DR tv eller adgang til deres hjemmeside, derfor internet eller mobil ( En som kan vise deres udsendelser på den )
|
|||
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3 |
|||
![]() |
|||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
||
Hvis du har et eller flere af disse apparater, skal du betale medielicens:
|
|||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|||
![]() |
|||
tommy21 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Status: Offline Point: 123 |
||
ja det burde afskaffes og være over skatten istedet
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Skal betales af stort set alle, da vi alle har mindst en af nævnte apparater. Derfor gir' det bare så meget mening at opkræve licensen via skattebiletten. Og så kan de opkræve 10'eren til TV2 samtidig, så vi kan slippe for Boxer-cirkusset
![]() Redigeret af Kampus - 12-Marts-2012 kl. 12:43 |
|||
![]() |
|||
Spitfire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
||
Men lad os komme tilbage til hvad trådstarter skrev i stedet for
![]() Da det faktisk er en ret spændende problemstilling.
|
|||
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |