recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Komplet biograf til 5000kr, er købt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Komplet biograf til 5000kr, er købt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Komplet biograf til 5000kr, er købt
    Sendt: 13-August-2012 kl. 20:44
Er netop blevet en komplet hjemmebiograf rigere Big smile

Valgte først en projektor fra qxl.dk til 1300 kr - billedet var vist ok (var kun tændt i 5 minutter så bad konen om at jeg slukkede for støvsugeren...) Så den er røget retur

Fandt til gengæld en demo model i Elgiganten af en Epson mg850hd til 2500 kr

Så kom der styr på billede :-)

Mht til lyd valgte jeg et komplet Pioneer (bluray) surround anlæg til knap 1500 kr (igen i Elgiganten) - faldt dog over en et LG sæt da jeg var ude for at hente fjernbetjeningen til projektoren, den glemte jeg i første omgang... 
Det kostede kun 777 for en demo model - men der var ingen HDMI, så det røg retur (fin kundeservice ellers...)

Nå, har mit Pioneer anlæg (HTS3541/12) - så der er styr på lyden også :-)

Lærred er pt. en nervøs velour dug (med tryk selvfølgelig) - så man kan se trykket igennem :-(
Har dog bestilt et lærred ved Cinemagic til 759 kr, Elite Manual Series M92UWH - var ellers ude i både voksdug, rullegardin, gipsplade osv - men opgav da man kunne få et "rigtigt" lærred til de penge..

Bottom line: Komplet hjemmebiograf til ca. 5000 kr, eller sagt på en anden måde - samme pris som din Iphone Wink

Og ungerne elsker biografren - og jeg er indtil videre super tilfreds, pris osv. taget i betragtning Clap

Vil med indlægget blot understrege at det kan gøres forholdsvis billigt - men stadig med en acceptabel kvalitet, men også at man skal fravælge det allerbilligste Angry

Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 20:54
Lyder ikke dårligt hehe.
Dog vil jeg mene at HTS3541 er en Philips model, og ikke en Pioneer :P
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 06:07
Oprindeligt skrevet af JaAndersen JaAndersen skrev:

Vil med indlægget blot understrege at det kan gøres forholdsvis billigt - men stadig med en acceptabel kvalitet, men også at man skal fravælge det allerbilligste Angry

Det med acceptabel kvalitet kan vist gradboejes... Men fedt at du er glad for dit koeb!Smile
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 15:33
Pioneer / Phillips - detaljer ;-)

Især i denne prisklasse - men godt set ellers!!

Ja, er super tilfreds - og ja, kvaliteten kunne jo sagtens være bedre, men til prisen er det et fornuftigt setup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu