recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Komplet setup sælges. XTZ/Anthem/Velodyne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Komplet setup sælges. XTZ/Anthem/Velodyne

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Komplet setup sælges. XTZ/Anthem/Velodyne
    Sendt: 02-Oktober-2016 kl. 17:57

Jeg er desværre nødt til at skille mig af med mit ellers fantastiske hifi.

Det drejer sig om ialt:

2 stk XTZ 99.36 fronthøjttalere
1 stk XTZ 99.25 centerhøjttaler
2 stk XTZ 99.21 baghøjttalere

1 stk Velodyne SPL1000 10"/1000W subwoofer

1 stk Anthem MRX300 surroundreceiver 

Højttalere og subwoofer er i pianosort.

Front + center og sub er i tæt på perfekt stand. De har enkelte meget overfladiske ridser, som kun ses i det helt rigtige lys.

Baghøjttalerne er der dog nogle grimme huller i, da de har været monteret med beslag. Dette er der taget højde for i prisen.

Priserne er:

XTZ 5.0 højttaler pakker: 6000kr

Velodyne SPL1000 subwoofer: 2800kr

Anthem MRX300 surroundreceiver: 4000kr

Der gives rabat ved køb af flere af stumperne.

Solgt til den rigtige pris, kan jeg levere over det meste af danmark, såfremt jeg er sikker på ikke at køre forgæves.

 - Billeder kan sendes pr mail til interesserede, og eller ligger billederne på mine annoncer på dba.dk


Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 07:46
Velodyne SPL1000 10"/1000W subwoofer er pt reserveret. Jeg opdaterer hvis den ikke bliver solgt.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 07:53
Hvor bor tingene?

Er dine højttalere mk2?

Hvad er prisen for disse alene? XTZ 99.36 fronthøjttalere
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 07:58
Hej Steve,

De bor i Jels, sønderjylland. Jeg har dog mulighed for at levere i det meste af danmark.

Der er jo ingen tvivl om at det er 99.36 der er den dyreste post i sættet, så prisen for disse alene, vil være 4500kr. Det er i øvrigt mk1.
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 18:03
Velodyne SPL1000 er solgt!
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2016 kl. 10:27
Nye priser. Ingen der mangler noget lækkert udstyr?

XTZ 5.0 højttaler pakker: 5500kr

Anthem MRX300 surroundreceiver: 3600kr

Jeg har lidt forskelligt Supra højttalerkabel, samt en glashylde jeg har brugt til centerhøjttaler, og et "rack" system, med 4 glashylder. Nogle af disse ting kan følge med i prisen, hvis det har interesse.

Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 19:44
Anthem MRX300 er solgt!

Så mangler vi bare en køber til de lækre XTZ højttalere?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu