recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Komplet Surround dvd/hdd//højt .hvor/hvad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKomplet Surround dvd/hdd//højt .hvor/hvad

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Emne: Komplet Surround dvd/hdd//højt .hvor/hvad
    Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 00:20

Hey!!!

Er der nogle herinde der har et surround anlæg med dvd-recorder/hdd samt radio og højttalere i et system?.

Har kikket ligt på Pioneer Rcs-606h men finder så Rcs-656hx med hdmi plus ligt gear(hehe) men hvor køber man den, er det i handlen endnu, kan selvfølgelig undersøge med pioneer , men lige ligt flere allround kik..

sony htd710ss - dar-rh7000 hvis nogle har prøvet nogle af dem

LGs  lh-rh761iA.  Har LG en hjemmeside ?

Kommer Philips med et Komplet system i 2006 eller har de lavet et, sytes ikke jeg kan finde noget..

1) vil bare gerne have noget der virker!. Håber der er nogle der har prøvet et anlæg og kan sige DET Her er sagen!!. så ikke dvdhdd lyder som en vild hund eller det det ikke kan læse dvder,, så må det da gerne lyde godt ....

Vil det evt være det bedste bare at købe philips hts5000w plus 7300/7310 og sige det er det...

Hmm ja Hvis nogle tør svare ,,,wellcome

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Charmerdeluxe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2005
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 13:43
Jeg har haft et Dar-rh7000 i snart 6 mdr. Og er ganske tilfreds. Det er kanon god lyd, og den er nem og betjene.

Det er dog lidt belastende man ikke kan se dvd og samtidig have sat timeren til at optage i samme periode. For så snart den begynder at optage kommer forsvinder dvd'en og tv'et kommer frem.

Jeg savner lidt digitale ind- og udgange. Men har snakket med Sony Center i Lyngby, som siger at det er minimalt man kan forskel fra Componenten og til HDMI.

Til orientering udgår Dar-rh7000 snart. Der er ikke marked for det i Japan, så de dropper det, selvom salget går smurt i Europa.

Best regards
Best Regards
Frederik
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 20:04

Jamen mange tak for dit indlæg Frederik, sytes da det lyder meget fedt, jeg er sikker på det lyder kanon, men har jeg forstået det rigtigt at der ikke er hdmi udgang fra dvdèn?.

Ellers lyder det som det helt rigtige anlæg, med sony kan men vel næsten også være sikker på dvdoptageren er iorden.

tror jeg vil ud og se ligt på anlæg i weekenden, også forbi en sony butik for at se anlæget da det er umuligt at se ud fra et billed om det nu også er til at holde ud at se på...

Elsker jo design som Philips hts-9800 med den har jo ikke rigtig hele udstyret i et ....men kun surround

CASH IS KING
Til top
Charmerdeluxe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2005
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 08:58
Hej Datamax

Ja, du har forstået det rigtigt. Så anlægget er ikke så "fremtidssikret", som man kunne ønske sig.

Jeg havde først kigget på dar-rh1000, men efter et besøg i Sony Centret hvor jeg hørte begge afspille en cd, blev jeg klar over at RH7000 spiller hørbart bedre.
Jeg synes bestemt det er til at holde ud at se på. Det er virkelig kvalitet, og det er også det du betaler for.
Man kunne bare sætte en RDR-HX820 og et HT-SF1000 sammen og få et ligeså godt anlæg med bedre specs (+hdmi). Men det er langt fra ligeså god kvalitet og design.

Best Regards
Frederik
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2006 kl. 08:46

Sig mig engang, hvad er det man betaler mere for i LGs, LG LH-WH 760 IA.  Frem for LG LH-RH 761 IA. Hvis nogle skulle vide

CASH IS KING
Til top
tumebone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2005
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 19:04

du får større hdd i LH-RH761IA

Stuen:
LG 32LP1
LG LH-RH760IA
PS3
Wii
Kabler,Supra
CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3.
Sovværelset:

Philips 42PFL9732D til Januar
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 19:32
Ok, men det giver jo ingen mening overhoved.
     CASH IS KING
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu