recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Komplett.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Komplett.dk

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 19:56
Har tidligere handlet rigtig meget hos Komplett.dk, og jeg har kun positive oplevelser, selv når det gælder RMA-sager, og det er der hvor man finder ud af, om et firma er værd at handle med.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 22:25
Har også handlet med Komplett.dk nogle gange, hvilket har været fuldt tilfredsstillende.

Har dog ikke haft brug for at returnere eller på anden måde haft problemer med det modtagne, så efterserviceniveauet kan jeg ikke skrive om, om end det her i tråden også ser fornuftigt ud.

Mvh. Jørgensen
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 23:00
Har heller intet dårligt at sige om de gange jeg har handlet der.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 23:24
jeg gir ik en fløjt for trustpilot, den er mange gange til at lukke op og skide i
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 06:51
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

jeg gir ik en fløjt for trustpilot, den er mange gange til at lukke op og skide i

Enig. Trustpilots forretningsmodel ligner mere og mere, at man skal betale Trustpilot, hvis man ikke vil hænges ud derinde.

Mht Komplett: På de hardwaresider jeg besøger, bliver siden anbefalet. Jeg har da også handlet der tit uden problemer. Clap
Til top
pj2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pj2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 09:00
Har handlet mange gange hos Komplett uden nogen problemer overhovedet.

Når man læser Trustpilot vurderingerne undrer det mig at Komplett ikke selv kommentere på de oplevelser der beskrives. Det bruger mange firmaer at gøre, (ser ud til at de ikke har gjort det siden 27. marts).

Det ville nok være klogt af Komplett at gøre løbende, så der kan gives lidt modspil på dårlige anmeldelser. Nogen gange er der en god forklaring på de hændelsesforløb kunden har oplevet.

Redigeret af pj2000 - 14-Juni-2015 kl. 09:10
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 11:37
Har handlet med dem masser af gange og altid været tilfreds.
M.h.t. Trustpilot: Kan det tænkes, at det kun er utilfredse kunder der gider skrive deres kommentarer der?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2015 kl. 03:13
Trustpilot er et koncept der døde den dag det blev mainstream.

Når noget bliver mainstream, så kommer tåberne ofte og ødelægger det for andre.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2015 kl. 11:58
Jeg er meget kritisk, når det kommer til forhandlere, specielt på computer udstyr. Ofte handler jeg impulsivt og hader at vente for længe. 
Det er sådan set det eneste kritiske punkt jeg har til flere forhandlere. Jeg ved godt, at det er urealistisk at de skal have alt på lager. Men noget der kan irriterer mig, det er hvis jeg bestiller en vare der er på lager, så går der 1-3 dage. Det er betydningen af "på lager" der er galt, efter min mening. Et lager for dem (ikke kun Komplett.dk), det betyder også fjernlager. Hvor fjernt det er, det er det som de 1-3 dage skal fortælle noget om. 
Jeg har handlet en del hos Komplett, og gør det uden tvivl også fremover. Men handler også hos computersalg.dk. Og tit har jeg taget mig selv i at betale lidt mere til computersalg, mod at jeg omvendt kunne afhente med det samme, eller senest dagen efter. Komplett oplever jeg for det meste, at der netop går 2-3 dage, før jeg kan afhente der (på Stamholmen).

Men bortset fra denne, for sikkert mange, ligegyldige detalje, så har jeg kun ros til overs for Komplett. Jeg synes de gør det rigtig godt, stabilt og lige præcis til forventningerne.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2015 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Trustpilot er et koncept der døde den dag det blev mainstream.

Når noget bliver mainstream, så kommer tåberne ofte og ødelægger det for andre.

Hvad mener du med mainstream? Et koncept som Trustpilot skal jo helst være, 'mainstream', for at give en tilpas mening, hvis vi altså tænker samme betydning.
Det værste jeg synes med disse koncepter, det er at der er for mange. Hvis man som forbruger skal have et login til dem alle, så går man død i det. Omvendt kan det ikke fungere, uden en form for login, og allerhelst en sikkerhed for identiteten. Sidstnævnt er den største udfordring for disse koncepter. Jo flere "fake" anmeldelser man kan lave, desto mere skade gør et sådan site, både over for forbrugerne, men også for virksomhederne.
Jeg så allerhelst at der var een. Og så skulle den være NemID certificeret, (måske endda statsejet). Jeg aner faktisk ikke om Trustpilot er blevet det. Når/hvis det nogensinde kom til at fungere optimalt, så skulle det samtidig være et krav til virksomhederne. På den måde ville den individuelle pris også blive minimeret for virksomhederne.

Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2015 kl. 17:23
Firmaer som ikke betaler Trustpilot for at have Trustpilot's logo/link på deres hjemmeside, får typisk ikke så mange positive anmeldelser, da deres kunder ikke aktivt bliver bedt om/ledt hen til at skrive anmeldelser på trustpilot.

Folk med negative oplevelser er derimod mere tilbøjelige til selv at finde vej til Trustpilot og skrive anmeldelser.

På den måde kan man godt sige at firmaer som ikke betaler Trustpilot, kommer til at fremstå med dårligere score, selvom det måske ikke er et retvisende billede.


Redigeret af Pallec - 15-Juni-2015 kl. 17:25
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2015 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Trustpilot er et koncept der døde den dag det blev mainstream.

Når noget bliver mainstream, så kommer tåberne ofte og ødelægger det for andre.
Hvad mener du med mainstream? Et koncept som Trustpilot skal jo helst være, 'mainstream', for at give en tilpas mening, hvis vi altså tænker samme betydning.
Vi tænker nok ikke helt det samme.

Når et sted som trustpilot er lille og kun kendt af en lille skare fornuftige entusiaster, så virker det i samme stil som tråden om gode købere og sælgere herinde.

Men forestil dig at man havde en tråd herinde som fortalte omkring gode og dårlige forhandlere.
På et tidspunkt bliver den måske mainstream og "opdaget" af tåberne.
Når det sker, så myldre det ind med falske profiler med falske anmeldelser og pludselig er det ikke længere muligt at se forskel på gode butikker og kunstigt gode butikker.

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu