|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sirlupo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() Sendt: 21-September-2009 kl. 14:06 |
Hej hej Ja det lyder kedeligt, men jeg er under tøflen Nu har jeg dog fået konen overtalt til at få surround, at det så ikke bliver det helt store anlæg kan jeg godt leve med. Håber i kan komme med forslag til mærke og model, den må evt gerne være brugt. Budgettet er 2000.- Kan man overhovedet få noget rimeligt til denne pris eller er jeg prisgivet? Jeg har 3-1 DLS front og 2-1 DLS bag Reciever Pioneer VSX 1019 SUB ? |
|
![]() |
|
Sirlupo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Har set lidt på denne her, nogen der har erfaringer med XTZ? XTZ 99 W10.16 SORT PIANOLAK http://www.xtz.se/produkt.php?allmant=true&produkt=2& ;eng=true |
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
du kan også kigge på en allroom sub fra audipro
- de er ret gode til prisen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Og jeg ville helt klart kigge på Velodyne, som de seneste par år har produceret nogle mindre, men ganske effektive Sub´er. Jeg kender ikke selv de 2 seneste små nye (prisen ligger starter omkring 3000 kr). Men deres Microvee har jeg anmeldt, og den er super i mine øre. men ellers: http://www.av-connection.dk/?PGr=2737&ML=1126
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
De ser rigtig lækre ud de Velodyne og størrelsen er jeg også vild med, men pengepungen er ikke så stor. Jeg har fået tilbudt den jeg nævnte som næsten ny, kun brugt et par timer for 1700.- det er vel en ok pris? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hvis det er den Velodyne som jeg linker til i mit forrige indlæg, så tror jeg bestemt ikke at du for mere Sub for pengene. Rigtig god fornøjelse |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |