|
Konevenlig samling af streamingtjenester |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | ||
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg mener da at have set D-play på ATV4?!??
|
||
![]() |
||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
|
Det må være via Airplay. https://sbsdiscovery.zendesk.com/hc/da/articles/205918041-Nyhed-Husk-du-nu-også-kan-se-Dplay-på-iOS-og-Android |
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
|
Hej. Hvis du har mulighed for at kigge på en PC kan du se og prøve DR's oversigt: https://www.dr.dk/tv/oversigt Men til en PC/Compute Stick findes der mange, sikkert også nogle der er bedre. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
|
Du har helt ret og det skulle jeg have nævnt i mit indlæg, jeg bruger TV-tid app'en, men målet er at have det hele på ATV4 i stedet for at skulle fjerne fokus derfra og bruge flere enheder. |
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
|
Hej.
Hvis du bruger en Intel Compute stick får du det hele i EN Enhed. Jeg syntes at en Intel Compute Stick opfyder alle de ønsker der er kommet frem i dennne tråd. Måske på nær at der ikke står Apple på den. Men der findes en IoS fjernbetjenings APP som kan styre både Mus og Tastatur. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
Er det en Windows 10 desktop man fjernstyrer via en app? |
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
|
Hej.
Nu kører min stadig Windows 8.1. Men den kan gratis opdateres til Windows 10. Det er hele Windows 10 du kan fjerenstyre via en IoS App. Jeg bruger selv den samme APP i Android versionen. Den er så god at den fik mig til at udskyde bestilling af en MCE IR Remote. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
Bestemt en interessant løsning, men er det ikke bøvlet at styre en desktop via en remote eller en app på din smartphone?
|
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
peter44 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2015 Sted: nykøbing f Dk Status: Offline Point: 4 |
|
Chromecast er den ultimative streamingløsning. Flatpanels har en sammenligningsguide af Guide bedste medieboxe. Fra Apple Tv4 til Chromecast.
|
||
![]() |
||
|
Hej. Det kommer vel an på hvad man bruger den til. Jeg skifter også mellem USB MUS og Tastatur og Bluetooth MUS evt sammen med et Bluetooth Tastatur. Men det er nok fordi at jeg også bruger den til at køre Jeppo's DR Downloader og så gemmer filerne på et ekstra 64 GB micro SD-kort. Hilsen Carsten Redigeret af csell - 05-Januar-2016 kl. 14:28 |
||
![]() |
||
|
Peter44: Det kommer vel helt an på ens krav. Chromecast er helt sikkert en fin løsning og prisen er god men at kalde det for den ultimative løsning er nok lidt overdrevet. F.eks. er det absolut ikke den bedste løsning hvis du ikke har en smartphone eller lignende i nærheden.
csell: At have et tastatur og mus stående på sofabordet er næppe "konevenligt" ;) Redigeret af pointwood - 05-Januar-2016 kl. 15:03 |
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
|
Det står der sikkert også kun mens jeg sætter Jeppos DR Downloader til at hente en TV udsendelse vi ikke fik set. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |