|
Konevenlig samling af streamingtjenester |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
Poplic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og samler tjenesten også DR, TV2play, Dplay og de andre med flow-tv?
|
||
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705 Harbo SUB10 & 5 x SAT10 PS2 - PS3 QNAP-TS 439 Pro AppleTV Zaptor |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Nu koster en Chromecast jo et det store, og man får tilmed Viaplay med i 3 måneder, plus nogle andre ting, så start dog med den, og se om den dækker dit behov. Jeg startede selv med en Chromecast, og da den ikke dækkede mit behov, blev den opgraderet til en ATV-4. |
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Annemarie ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2016 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 8 |
|
I første omgang bliver det kun som web, men planerne er bestemt at fortsætte med Apps. Både DR og TV2 vil blive integreret ja :)
|
||
![]() |
||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
|
Det er nok den forkerte tråd at bruge, men kunne være fint hvis du i en ny tråd kom med lidt mere info om hvordan det fungerer? Ps. Deres FB side? Kiggede forbi og man skal kontakte "annemarie@playpilot.com" - er det tilfældigt navnesammenfald eller repræsenterer du Playpilot i DK? I så fald vil jeg anbefale at bruge en signatur eller lignende med den info, så folk er klar over de snakker med en ansat derfra. |
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
|
|
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
Annemarie ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2016 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 8 |
|
Hej
Du kan fortsat sagtens få indholdet op på dit tv og se det der. Du bruger blot (i første omgang) din computer eller tablet som en slags remote.
|
||
![]() |
||
|
Hej Det er ikke et sammenfald. Jeg er en af dem der står bag dette start up (ikke ansat) Det giver god mening hvad du foreslår- Fik dog tilsendt denne tråd af en bekendt i går og er ikke helt sat ind i hvordan siden her fungerer (endnu ihvertfald) :) Mvh
|
||
![]() |
||
|
Flow tv kommer med ja, men kun streamet indhold.
Mvh
|
||
![]() |
||
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
|
Iht. playpilot,
skal man så stadig have aboment/login til HBO, netflix, etc. eller køber man et abboment til playpilot og har så adgang? Hvad bliver prisen isåfald?
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
|
Så vidt jeg kan se er Playpilot en samlet oversigt over hvad der er på de forskellige tjenester - en tv-guide til streamingtjenester.
Du bliver så ledt over på den pågældende tjeneste, hvor du skal have et abonnement. |
||
![]() |
||
|
Ja man skal stadig have abonnement til de respektive tjenester. Vores samler blot indholdet og sorterer det, så det bliver nemmere at navigere i hvad der er tilgængeligt, hvor det er, lade dig modtage notifikationer om favorit serier og film, sende dig direkte hen hvor indholdet afspilles osv og dette er gratis.
mvh
|
||
Anne-Marie/Playpilot Danmark
|
||
![]() |
||
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
|
Ok, ja, så røg min interesse :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |