recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Konevenlig samling af streamingtjenester
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Konevenlig samling af streamingtjenester

Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poplic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2016 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af Poplic Poplic skrev:

Oprindeligt skrevet af Annemarie Annemarie skrev:

Kære alle
Der er faktisk en ny tjeneste på vej, som netop samler alle streamingtjenester på ét sted ( både gratis og betalingstjenester) Tjenesten hedder Playpilot og findes allerede i Sverige på www.playpilot.com.
Tjenesten forventes at launche i DK til februar.
Mere info findes på deres FB side https://www.facebook.com/playpilotdk/
Mvh

Spændende Annemarie :-). Kan du løfte sløret for, om Playpilot bliver tilgængelig via Apple TV 4 og/eller Chromecast?

Og samler tjenesten også DR, TV2play, Dplay og de andre med flow-tv?
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 06:39
Oprindeligt skrevet af Poplic Poplic skrev:

Waau alle sammen. Sikke en debat mit lille dilemma har givet. Spændende at læse da mange bud igennem. Det ser ud til, at valget i mit tilfælde står mellem ATV4 og Chrome Cast. Men jeg er godt nok i tvivl om, hvad vi vil blive gladest for. Fordele og ulemper ved begge.

Nu er vi jo temmelig Apple-glade, så jeg sværger mest til den sorte boks, men det kan godt være at CC skal prøves af i soveværelset :-)

Tak for inputs. Det har været givende Thumbs Up 
Nu koster en Chromecast jo et det store, og man får tilmed Viaplay med i 3 måneder, plus nogle andre ting, så start dog med den, og se om den dækker dit behov.
Jeg startede selv med en Chromecast, og da den ikke dækkede mit behov, blev den opgraderet til en ATV-4.

Mvh Jesper
Til top
Annemarie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Januar-2016
Sted: Kbh, Danmark
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Annemarie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 07:40
I første omgang bliver det kun som web, men planerne er bestemt at fortsætte med Apps. Både DR og TV2 vil blive integreret ja :)
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 10:23

Kære alle
Der er faktisk en ny tjeneste på vej, som netop samler alle streamingtjenester på ét sted ( både gratis og betalingstjenester) Tjenesten hedder Playpilot og findes allerede i Sverige på www.playpilot.com.
Mvh

Det er nok den forkerte tråd at bruge, men kunne være fint hvis du i en ny tråd kom med lidt mere info om hvordan det fungerer?

Ps. Deres FB side?
Kiggede forbi og man skal kontakte "annemarie@playpilot.com" - er det tilfældigt navnesammenfald eller repræsenterer du Playpilot i DK? I så fald vil jeg anbefale at bruge en signatur eller lignende med den info, så folk er klar over de snakker med en ansat derfra.
Jramskov
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 10:25

I første omgang bliver det kun som web, men planerne er bestemt at fortsætte med Apps. Både DR og TV2 vil blive integreret ja :)
Hrm...jeg er nok bare en gammel mand :) men jeg foretrækker at se TV på mit TV, så indtil videre er servicen nok næppe interessant for mig.
Jramskov
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Annemarie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 11:01
Hej

Du kan fortsat sagtens få indholdet op på dit tv og se det der. Du bruger blot (i første omgang) din computer eller tablet som en slags remote.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Annemarie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af pointwood pointwood skrev:

Kære alle
Mvh

Det er nok den forkerte tråd at bruge, men kunne være fint hvis du i en ny tråd kom med lidt mere info om hvordan det fungerer?

Ps. Deres FB side?
Kiggede forbi og man skal kontakte "annemarie@playpilot.com" - er det tilfældigt navnesammenfald eller repræsenterer du Playpilot i DK? I så fald vil jeg anbefale at bruge en signatur eller lignende med den info, så folk er klar over de snakker med en ansat derfra.

Hej 
Det er ikke et sammenfald.
Jeg er en af dem der står bag dette start up (ikke ansat)
Det giver god mening hvad du foreslår- Fik dog tilsendt denne tråd af en bekendt i går og er ikke helt sat ind i hvordan siden her fungerer (endnu ihvertfald) :)
Mvh
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Annemarie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 11:06
Flow tv kommer med ja, men kun streamet indhold.
Mvh
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 15:32
Iht. playpilot,
skal man så stadig have aboment/login til HBO, netflix, etc. eller køber man et abboment til playpilot og har så adgang?

Hvad bliver prisen isåfald?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8671
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 15:42
Så vidt jeg kan se er Playpilot en samlet oversigt over hvad der er på de forskellige tjenester - en tv-guide til streamingtjenester.

Du bliver så ledt over på den pågældende tjeneste, hvor du skal have et abonnement.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Annemarie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 15:48
Ja man skal stadig have abonnement til de respektive tjenester. Vores samler blot indholdet og sorterer det, så det bliver nemmere at navigere i hvad der er tilgængeligt, hvor det er, lade dig modtage notifikationer om favorit serier og film, sende dig direkte hen hvor indholdet afspilles osv og dette er gratis.

mvh
Anne-Marie/Playpilot Danmark
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 16:11
Ok, ja, så røg min interesse :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 6789>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu