|
Konfiguration af trådløst netværk i XP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2012 kl. 10:37 |
Hej
Jeg har en gammel Acer TravelMate 2200 bærbar med XP og Service Pack 3 installeret. Den er født uden hardware til trådløst netværk så jeg har købt en Trendnet "stick" og installeret det medfølgende software. Jeg kan ikke se nogen trådløse netværk og når jeg forsøger at installere et får jeg fejlmeddelelsen: "FEJL - Microsoft Windows XP (denne computer, Afhængig af, hvilken software, der er installeret til den trådløse kommunikation, virker guiden Installation af trådløst netværk muligvis ikke. Se artiklen 871122 for at få flere oplysninger i Microsoft Knowledge Base webstedet http://www.Microsoft.com)" Jeg har prøvet guiden hos Fullrate, jeg har prøvet guider på nettet der foreslår at afinstallere softvaren og lade XP klare det. Intet hjælper? Fullrate vil ikke hjælpe og siger de har opdateret softvaren og kontrolleret at routeren virker. |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er den famøse Trendnet "stick" installeret korrekt og optræder som et trådløst netværkskort i enhedshåndteringen?
BS
|
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
Tak for svar. Ja jeg kunne ikke lige huske hvad et sådan USB netkort hed. Og jo den optræder som den skal med betegnelsen "TRENDnet Wireless N speed USB Adapter" uden de der gule advarsler hvis der er noget galt.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Har du andre trådløse enheder der kan se dit netværk?
BS |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
har du prøvet at besøge den artikel hos microsoft og køre den fix it der er på siden ?
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Jeg har desværre ikke andre trådløse netværk.
|
|
![]() |
|
Hold da op! Kører filen og så virker det i løbet af 20 sekunder!!! ![]() Mange tak for tippet. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Velbekom, men du kom sådan set selv med løsningen i din første post
![]() |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Ja det er rigtigt, at man nok burde tjekke referencerne, men det plejer at være en masse irrelevante forslag og dit og dat. Tak for det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |