recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - konkurrence på pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkonkurrence på pris

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bristi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: konkurrence på pris
    Sendt: 26-Marts-2009 kl. 11:19
Lidt forhistorie:
 Fælleskøbet lyder for mig som alletiders koncept og da der rullede en mail fra Jer ind med fælleskøb på netop min udsete model (sony kdl-40w5500) tog det mig ikke mange minutter at bestemme mig. Da jeg så skulle ind på forhandlerens hjemmeside for at lægge bestillingen korrekt undersøgte jeg lige hurtigt andre priser hos andre netbutikker og måtte sande at fælleskøbet ikke var et helt så godt tilbud alligevel.

9999,- ved fælleskøbet vs ~9400,- de billigste steder på nettet og de påstår det er den danske model og at det er på lager. Forhandleren ifm fælleskøbet vil ikke matche prisen. Da jeg i forvejen havde strakt mig langt var besparelsen meget velkommen og jeg har følt mig nødsaget til at framelde fælleskøbet. Det synes jeg er super super ærgeligt.

 Det er klart at man selv skal være om sig og at et fælleskøb ikke garanterer lavest mulige pris, men i dette tilfælde synes jeg alligevel det er øv. Har jeg overset noget her? Er der andre grunde til at prisen ikke er vanvittigt konkurrencedygtig og kan det ske jeg kommer til at fortryde?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 11:23
Fælleskøb er kun et tilbud man kan tage eller lade være.
Helt korrekt, ofte kan man let selv finde en bedre pris, hvis man vil bruge 10min på selv at forhandle lidt om prisen. Det er der dog mange som ikke gør/gider. For dem kan fælleskøb være en god ide.
Til top
masse1983 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-April-2008
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 11:43

Man skal også overveje hvilken forhandler man køber ved og der må man sige at fælleskøb på recordere råder godt.

Det er jo også helt op til en selv:-) Jeg har købt på sådan en 40W5500 og den kommer imorgen.... Uuuhhh glæder mig

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu