recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Konsol til børn - 3 & 5 år. V.Smile??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKonsol til børn - 3 & 5 år. V.Smile??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Emne: Konsol til børn - 3 & 5 år. V.Smile??
    Sendt: 16-December-2008 kl. 16:23

Nu det jo snart jul og har tænkt på noget Konsol-station til vores børn på 3 & 5 år.

Vi har en Xbox360 & Wii, kan nok regne ud at Xbox'en nok lige er lidt for tidligt for dem begge men hvad med Wii'en - findes der noget børne-børne til for dem?? Ellers har vi tænkte på den nye Konsol-hit for små børn, V.Smile?? Kan se at det måske bedre kan servicere de HELT små børn........

http://www.br.dk/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&a mp;menu=&submenu=TVXSPIL&GroupId=TVXSPIL&PageNo= 1&ProductId=618142

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 18:24

Hvis det var mig der havde børn (og det har jeg så vidt jeg er orienteret ikke) Så tror jeg, at det blev en PS2 eller en WII - Og jeg ville nok læne mig mod en PS2, da jeg ærligt talt ikke ville have nerver til at se en 5 årig svinge en nunchuck foran mit fjernsyn

Grunden til at jeg ville vælge en PS2, er at den er ret billig og der er et stort udvalg af spil til rimelige priser.

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Hvis det var mig der havde børn (og det har jeg så vidt jeg er orienteret ikke) Så tror jeg, at det blev en PS2 eller en WII - Og jeg ville nok læne mig mod en PS2, da jeg ærligt talt ikke ville have nerver til at se en 5 årig svinge en nunchuck foran mit fjernsyn

Grunden til at jeg ville vælge en PS2, er at den er ret billig og der er et stort udvalg af spil til rimelige priser.

Jamen nu har vi Wii'en og er spil-udbudet ikke det samme som til PS2 og omvent?

Ingen som har erfaringer med V.Smile.....?

Til top
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2008
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 19:54
Kan sige nej udbudet er ikke samme. PS2 er jo gamle og har tusind af spil. Hvorimod wii kun er 2 år.
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 20:02
min nevø fik en vsmile for 2 år siden og brugte den en gang. der er ganske få spil til og de er alle stort set ens. ville også foreslå ps2 da der er mange spil på dansk og mange børne spil. men ellers kig på lego spillene til wii som børn sagtenes kan spille også sammen med farmand
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu