recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Konsol til multiplayer spil og hygge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKonsol til multiplayer spil og hygge

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
broeman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2008 kl. 04:37
og derfor er sammenligninger af specielt PS3 og Xbox360 farlige ... Bare læs sider som N4G, Eurogamer m.v.

Jeg har kun erfaringer med PS3 og man kan spille Little Big Planet, Gran Turismo 5 Prologue, Wipeout HD m.v. i sofaen med andre (udover de spil der kommer til begge konsoller). De trådløse controllere gør det nemmere at sidde hvor som helst. Prisen ligger fra omkring de 3000,- i Danmark. PS3-spil bør dog kun købes online da de danske butikker har enorme høje priser/dårligt udbud (og tit gemt i et glas-skab).

Uden erfaring vil jeg dog tro at Wii er bedst pga. spil som Mario Party m.v.
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
Til top
Frossenfisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2008 kl. 22:05

Oprindeligt skrevet af nuaa nuaa skrev:

Venter på Rock band 2? Udkom for 1 uge siden faktisk(kun på 360), og instruementer skulle komme december/januar

Jeg venter på pakken med instrumenter kommer, da de der følger med etteren ikke lever på til standarden.

Oprindeligt skrevet af Monolithos Monolithos skrev:

Til jer Rock-Band lovers! Køb jer et rigtig instrument istedet og start jeres eget band, whatever! Tro mig sgu meget mere hyggeligere.

Jeg har spillet klaver i 11 år (begyndte at få undervisning helt tilbage i 3. klasse), har spillet bas i et punk-band, så det har jeg sådan set prøvet. Jeg hader for i øvrigt punk, og det var også elendig musik vi spillede, men det handlede så også mere om øl end musikalsk udfoldelse

Edit: Og så er vi vist kommet godt og grundigt off-topic.

Redigeret af Frossenfisk - 29-November-2008 kl. 22:06
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu