|
Kontakter fra iphone 3GS til 4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2013 kl. 18:16 |
Min far har fået en iphone 4 og skifter fra iphone 3GS
Kan man få sine kontakter fra telefonen med sig og hvordan |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han bruger vel iCloud? Så burde alt ligge i backupen. I starter den nye mobil op og "logger ind" med hans Apple ID. Så er alt, på nær musikken, klar på den nye mobil.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Eller brug iTunes på PC'en. Også her jeg lægger min musik ind på iPhonen
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Alternativt kan du hive telefonbogen ud via iTunes.
Edit: endnu en gang for langsom Redigeret af aerik - 11-August-2013 kl. 18:52 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Tag en backup af den gamle telefon og smid den ind på den nye.
Og hvis du vælger at kryptere backup'en (altså angive et password) så får du også gemte kodeord til wifi/bluetooth m.m. over på den nye. Redigeret af kim.t - 11-August-2013 kl. 19:06 |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |