Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
mikkelfrost
Guld medlem
Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
|
Emne: kontakter på pc / tlf ? Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 13:00 |
hvis man godt vil have en måde at have styr på alle sine kontagter på sin pc og uden besvær kunne overføre dem alle til sin iphone så de er i den med mail adr og alle andre oplysninger hvordan gør man så det ? hvad programmer skal jeg bruge ? sorry for jeg spør så meget men er ny i iphone universet
|
|
quarkir
Guld medlem
Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1562
|
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 14:06 |
mikkelfrost skrev:
hvis man godt vil have en måde at have styr på alle sine kontagter på sin pc og uden besvær kunne overføre dem alle til sin iphone så de er i den med mail adr og alle andre oplysninger hvordan gør man så det ?
hvad programmer skal jeg bruge ?
sorry for jeg spør så meget men er ny i iphone universet
|
Det kommer an på hvilket mailprogram du bruger, iTunes kan uden videre klare et par stykker af dem? Andre som f.eks. GMail kan synkes via internettet.
|
mvh Jesper \
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams
|
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6673
|
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 15:12 |
Ja, du skal synkronisere gennem iTunes. Når din iPhone er sat til med usb-stik, kan du se nogle indstillinger til den i iTunes.
Du skal så have et mailprogram eller mailkonto, der er understøttet, og det er: - Microsoft Outlook 2003 eller Microsoft Outlook 2007 (Windows XP, Windows Vista eller Windows 7)
- Windows Address Book (Windows XP og Windows Vista)
Jeg bruger Mac, og der er Adressebog understøttet.
Redigeret af Brixen - 11-Oktober-2010 kl. 15:14
|
Venlig hilsen KB
|
|
Beanie
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
|
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 18:01 |
Brixen skrev:
Ja, du skal synkronisere gennem iTunes. Når din iPhone er sat til med usb-stik, kan du se nogle indstillinger til den i iTunes.
Du skal så have et mailprogram eller mailkonto, der er understøttet, og det er: - Microsoft Outlook 2003 eller Microsoft Outlook 2007 (Windows XP, Windows Vista eller Windows 7)
- Windows Address Book (Windows XP og Windows Vista)
Jeg bruger Mac, og der er Adressebog understøttet.
|
Med Win7 kan du vælge at synke med Windows Contacts/ Kontaktpersoner
|
|
mikkelfrost
Guld medlem
|
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 18:08 |
lyder godt nogen der ved hvor jeg kan finde de programmer da jeg ikke har dem på min pc ?
|
|
quarkir
Guld medlem
Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1562
|
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 18:17 |
mikkelfrost skrev:
lyder godt nogen der ved hvor jeg kan finde de programmer da jeg ikke har dem på min pc ?
|
Hvilket mailprogram bruger du ?
|
mvh Jesper \
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams
|
|
Beanie
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
|
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 18:26 |
quarkir skrev:
mikkelfrost skrev:
| Hvilket mailprogram bruger du ?
|
Og hvilket OS?
|
|
mikkelfrost
Guld medlem
|
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 18:34 |
jeg køre win 7 .
jeg bruger pt thunderburt til mail men da jeg har meget arbejde konti på det vil jeg gerne have et program til mine private kontakter som jeg så let kan køre sammen med iponen (4 )
|
|