|
Kontakter til startskærm android 6.0.1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2016 kl. 15:36 |
Har idag været nede og se på s7 mobil .
Skulle så lige prøve og tilføje en kontakt til startskærmen en funktion jeg benytter meget på min s5 mini. Det kunne jeg ikke og ekspedient kunne heller ikke. Prøver så på en a3 den kunne ! Kan det passe at den funktion er fjernet med Android 6.0 eller er det en anden måde det gøres på i A 6.0? Redigeret af jan203 - 05-August-2016 kl. 16:54 |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså så du kan ringe op til en kontakt person med 1 tryk?
Jeg har en S7 - tilføj widget, scroll ned til Kontakter, vælg Direkte Opkald, og dediker så en person. Easy. Jeg ville uploade et screen shot men det fylder 251 kb :( |
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror jeg ved hvordan det ser ud kan du også vælge direkte sms og direkte kontakt . Det er den der hedder direkte kontakt der gerne skulle være der.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |