|
Kontinuerlig måling af internet over tid |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2015 kl. 08:02 |
Jeg streamer hovedsageligt fra to forskellige kilder: ChromeCast og mit Panasonic CX700 "Smart"-TV.
Jeg har lagt mærke til at streamings kvaliteten til tider dykker på begge kilder. Nogen aftener en del mere end andre. Speedtest.net måling giver mig cirka 125/25. Pingtest.net måling giver: Latency 23 ms, Jitter 2 ms og 0% pakke tab. Men jeg er lidt nysgerrig efter om mit internet er stabil over tid eller om det svinger. Jeg kunne derfor godt tænke mig at en kontinuerlig måling af mit internet over tid, men er ikke helt sikker på hvordan eller om det overhovedet er muligt.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
TBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2014 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.pingplotter.com/
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske kan du bruge et af disse tools
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |