|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() Sendt: 31-Marts-2008 kl. 13:25 |
Jeg har kiggede lidt efter en IR modtager til PS3 fordi jeg selv overvejer at købe en PS3 og bruge den som Bluray afspiller. Så stødte jeg på disse to produkter som virker en del federe en alle dem der har været tilgængelige op til nu:
IR2BT PS3IR-PRO Begge to modtager IR signaler og sender dem via bluetooth til PS3'en og kan tænde og slukke for konsollen. ![]() |
|
![]() |
|
KasperC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Alt det kan den originale fjernbetjening jo også
|
|
Med venlig hilsen
Kasper C Panasonic 42px70 | Playstation 3 PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain. |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
MEN, med denne kan man svejse ps3'en ind i sit eksisterende IR baserede universal-fjernbetjenings system, så man igen kun skal benytte en... den originale ps3 kører udelukkende bluetooth, og kan derfor ikke benyttes i sådan et system...
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Smart!
Det vil være rart med den IR2BT dims, så man slap for at bruge en USB port. Spørgsmålet er bare, om Logitech evt. kunne finde på at komme med en ny uni. fjernbetjening, der kan klare BT også. |
|
Anders
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Der er allerede en lang tråd omkring remote til ps3 som kører irda.. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33181 Her finder du også den jeg købte til kun 120kr, og den har jeg været rigtig glad for.. og den er kodet ind på min srm7500 |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Ja, men begge de to muligheder kræver, at du bruger den ene af kun 2 USB porte. Og kun den ene af IR-dimserne kan tænde/slukke din PS3 (og for at få den til at virke skal du tilmed have en PSP til at klare noget opsætningshalløj).
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Det er delvist korrekt.. min løsning kostede 120 kr, og ja, jeg kan ikke slukke tænde, men er det virkelig så stort et problem? |
|
![]() |
|
![]() |
Du SKAL bruge en PSP for at få den der USB dims til at virke (den der kan tænde/slukke).
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, dog ikke til 120kr's løsningen :-)
Så den er altså fin nok uden en psp men ingen sluk/tænd klistret på on/off knappen |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
faktisk kan du få tænd og sluk til at virke hvis du kobler dimsen til med et usb splitter kabel og henter strøm fra en usb hub :-)
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
![]() |
Til hvilken og hvad mener du? |
|
![]() |
|
Venomous ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 420 |
![]() |
Hvis i er hurtige kan i nå at pre-order en IR2BT som vil blive leveret indenfor 3 uger til jer. Der er 69 tilbage ud af 300 som blev sat tilsalg lidt i seks. Så skynd jer... Har bestilt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |