|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() Sendt: 22-December-2010 kl. 21:52 |
Har brug for et godt råd
Har en del albums der er rippet til hdd som wma filer (har brugt media player)
Har egentlig aldrig tænkt nærmere over formater eller haft problemer, men med købet af en ny mobil (SE X10mini) i familien er der pludselig problemer! Den vil ikke afspille wma, regner med at den kun spiller MP3...
Hvordan konverterer jeg min WMA "pladesamling" til MP3 uden at skulle købe et program.
Havde hørt at mediaplayer skulle kunne dette, men kan ikke umiddelbart se det nogen steder??
|
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Du kan benytte denne:
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Jeg tror formatfactory er lige det du mangler. Det konvertere til utal af formater og er rigtig nemt at bruge. http://www.formatoz.com/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |