|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 05-Marts-2008 kl. 20:26 |
Jeg står med en håndfuld videoklip, som jeg gerne vil kunne afspille på min PS3.
Jeg har fundet programmet "PS3 Video9", som kan konvertere til .mp4 (fx. 720p). Der er dog visse filer, som den nægter at gøre noget ved. Dette er filer optaget med et digital kamera (en type avi filer (Motion JPEG codec?) og HD klip downloadet fra http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/musicandvideo/ hdvideo/contentshowcase.aspx Hvilket program er godt at bruge til at konvertere videoklip? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Jeg kan foreslå disse tre programmer: Any Video Converter, Internet Video Converter (begge gratis) samt Winavi Video Converter (betalingsprogram, men gratis trial på nettet). Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |