|
Konvertering fra flac til MP3/acc |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen er ved om Samsung Galaxy S3 understøtter hardware decoding af acc formatet. Jeg tænker på, om der er forskel på batteri forbruget. Jeg har prøvet, at omkode nogle flac filer til Nero aac vbr 65 og lame 3.99 vbr quality 0. Jeg forsøgte at ramme nogenlunde samme bitrate, på omkring 250 kb/s. Men mp3 lå lidt over og aac lidt under, hvilket gav en forskel der gjorde, at acc filerne blev ca en halv mb mindre end mp3 filerne. Jeg prøvede at sammenligne lydkvaliteten, og jeg bemærkede ikke rigtigt nogen forskel, så indtil videre burde jeg vel bruge acc formatet. Med mindre det dræner min mobil hurtigere, pga evt software decoding. Jeg kan heller ikke se om mp3 bliver hardware decodet.
Redigeret af -claus- - 16-Oktober-2012 kl. 11:07 |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |