recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Konvetering af video format
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Konvetering af video format

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Konvetering af video format
    Sendt: 07-September-2018 kl. 05:58
Hej alle.

I ved jo en del om dette ;)

Jeg har nogle filer i .mov og .m2ts som skal laves om pga. plex/Vero ikke kan lide disse formater.

Jeg ønkser INGEN kvalitets tab men det skal også være meget nemt.

Hvad kan i anbefale?

/Daniel og mange tak!

Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2018 kl. 07:16
Du skal lave dem om til, eller så de er i en MKV eller MP4 Container.

Wondershare laver et produkt der skulle være lige, Converter Ultimate. Der er forskellige modeller for licens prisen.

Pavtube laver også et produkt og der sikkert flere.

Handbrake kan også være en mulighed, og det er et gratis program.

Redigeret af Potter - 07-September-2018 kl. 07:20
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2018 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Jeg har nogle filer i .mov og .m2ts som skal laves om pga. plex/Vero ikke kan lide disse formater.

Prøv at omdøbe .m2ts filen til .ts og se om den så ikke kan afspilles. .m2ts formatet er et super-/sub-set af .ts standarden, så en fortolker af det ene format kan med rimelig sandsynlighed aflæse det andet format.

Ligeledes er .MP4 vist en variant af .MOV (hvis .MOV filen indeholder H.264 video), så det kan du også prøve...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2018 kl. 13:15
Jeg plejer at benytte MakeMKV til det. men ellers hvis det er i 1 fil kan VLC også konvertere
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu