|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
||
nu har du flere gange svaret ja til bluray iso , kan den afspille bluray menu så også, så man kan vælge tekst. eller afspiller den bare selve stream filen med film , så man ikke kan vælge tekst og så videre. har en twix 6500 den kan bluray, med en anden software end den den er født med , men har lidt problem lige nu med de nyeste bluray film, de vil ikke i min twix de må have lavet et eller andet på de nye bluray film.
hilsen agger
|
|||
![]() |
|||
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
||
DUNE viser hele menuen fra iso og BD-mapper, det er som at sætte en BD disk i. Har selv en Tvix 6500, kender problemet. |
|||
![]() |
|||
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
||
Tak for info, så langt var jeg ikke nået i manualen ![]() Iøvrigt kan jeg anbefale denne dock, hvis man bruger bærbar og specielt har e-sata stik: http://www.sandberg.it/product.aspx?id=133-49 |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Gismoe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
Den kommende opgradering Chip/bundkort skulle komme i løbet af Q1 2011. hvad kommer det til at koste? Og vil opgraderingen inkludere HDMI 1,4?
|
|||
Mvh
Troels |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Sigma 8646 understøtter kun HDMI vers. 1.3a CEC. Som 8642.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
||
Lars Kan jeg ikke få klar besked Er boxen med c-tuner eller nej ? Hvis nej: kan man eftermontere en c- tuner Hvis c-tuner er med/mulig vil jeg også bestille 1 stk v.h. Erling Larsen |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
||
Hej Lars er der nyt |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Dune HD Max er en ren afspiller, den kan ikke optage. Dette Fælleskøb lukkede tilbage i november 2010, så det er ikke længere muligt at købe dem til lavere pris. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Lars 1000 tak Jeg var overbevis om at den kunne optage fra tv dea den har harddisk Derfor spørger jeg om den har C-turner til kabel tv ?(det stod der da i jeres intro til fælleskøb) Noget andet: Det er vel en pc så jeg kan se internet på tv ? |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
||
Nej, det er ikke en PC, så du kan se internet på TV. Det er en mediaafspiller og ikke andet.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, harddisken er til at lagre media på (musik og film)
Desværre ikke. Den har udvidelsesmuligheder for tunere, men Dune har ikke sendt nogen tunere på markedet.
Med tunere ville den kunne optage.
Nej, men den har en internet browser indbygget. Så man kan godt bladre lidt på nettet, og se det på TV'et. Dog ikke video og den slags.
/Lars
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |