|
Kopholder i bio stol fra jysk |
Besvar |
Forfatter | |
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Juni-2023 kl. 14:32 |
Hej
Vi er efterhånden en del der bruger Hovborg/Hoven/Colorado stolen fra jysk i vores hjemmebiografer. Er der nogen der har fundet en god løsning til at montere en kopholder i den? Jeg overvejer at lave et hul med et kopbor i armlænet og lime sådan en her i men jeg vil lige høre om andre har erfaringer Det kunne også være en mulighed at skrue sådan en i fronten af armlænet Redigeret af Berdel - 10-Juni-2023 kl. 14:34 |
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har monteret de nederste i nogle af mine (de bagerste), og kan ikke anbefale dem. Det er noget lort, og du risikerer drikkevarerne ryger ud når du kører skamlen ind og ud.
Ved ikke om de andre er brugbare. Tror det bliver noget hø at lave
|
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af Ole_M - 10-Juli-2023 kl. 22:06 |
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det Ole - ja, du har nok ret. Er bare så træt af at der ikke er mulighed for at have styr på drikkevarerne i de stole
|
|
thesos
Bruger Oprettet: 15-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det ved at være nogen år siden jeg byggede min daværende bio. Men dengang brugte jeg disse her på Colorado stolene og synes nu de virkede okay efter hensigten. Man skal bare ikke gå ind i dem mens de er udslåede, for så knækker de :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |