|
´kopi af mod filer i tilfældig rækkefølge |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hopper78 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2012 kl. 21:52 |
Hej alle
Jeg har et JVC videokamera med HD. Jeg har følgende problem. Hvordan kan det være at når jeg kopier mod filerne til computeren, ligger optagelserne på tilfældige mod filer? De burde da ligge i den rækkefølge det er optaget i. ;MVH Hopper
|
|
Hopper
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke bare fordi Windows viser det på en anden måde end du lige forventer. I Windows stifinder => Vis Detaljer => Klik en gang på Ændringsdato => Klik en gang mere på Ændringsdato og se hvad der sker.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |