|
Kopier kontakter til sim, på iPhone? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - skulle lige se hvad iCloud var. Jeg tror jeg nu kan huske at jeg har kigget på det før. Men det er sikkert en meget god grund til at jeg ikke gik i krig med iCloud. Dels fordi det er noget Apple og fordi jeg (dengang) tænkte at hvorfor bruge iCloud når jeg brugte iTunes til hendes mobil.
Men google cloud? Måske! Skal lige finde google cloud hjemmesiden... hmmmmmm.... Det var mærkeligt - det kan jeg ikke lige umiddelbart finde.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
Google cloud! Du skal bare bruge en gmail konto. Gmail.com
Derinde får du både diskplads, mail, kalender osv. Benyt det du synes er godt, benytter selv mail, kontakter og kalender, mens jeg benytter dropbox til diskplads. Så kan sagtens kombinere flere clous services. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
Ja, jeg spekulerer på hvilken "cloud" der er bedst til dette. Den skal jo kun gemme på kontakter, evt. billeder og musik - men det siger de jo at Zune softwaren gør. Aaah vent lidt - Zune er vel egentligt Microsofts variant af iTunes (et program på computeren der holder styr på musik, video og billeder).
Spekulerer lige på om det måske er Skydrive jeg skal kigge på. Men skal man så oprette en live-konto?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19627 |
Tak :-) Det virker fint..... Klaus (nu med gmail synkronisering af sin E51) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19627 |
SIM kontakter duer bare ikke, når man (som jeg ) har flere telefonnumre under samme kontakt. Ej heller når man har længere tekster på hver kontakt, end SIM kortet kan rumme. Klaus |
|
![]() |
|
Det er der allerede på den. Så forsøger den at sync'e op mod min formakonto. Så har jeg cirka 1200 kontakter (alle vores kunder) og deres adresser. Dem sync'er jeg over i min Ipad for at bruge dem i navigationen... Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ja, du skal oprette et Live-ID - med mindre du allerede bruger Messenger, eller har en Hotmail. Så kan du benytte bruger og pass på en af de to.. M.v.h.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |