|
Kopiere alt fra én iPhone til en anden iPhone? |
Besvar |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Maj-2014 kl. 11:32 |
Hej.
Jeg har forsøgt med iTunes at kopiere alt fra én iPhone til en anden iPhone. Jeg har lavet en krypteret sikkerhedskopi og gendanner denne til den næste iPhone. Og alt kommer med, apps, sms'er, telefonbog - men ikke det musik og (ens egne) ringetoner, som ligger på den forrige iPhone - uanset hvad jeg gør synes jeg. Hvorfor? Hvordan får man musik og (ens egne) ringetoner kopieret fra en iPhone til en anden?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det henter du igen fra iTunesStore (iTunes in the Cloud).
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Nej - det er musik og egne ringetoner, der ikke kommer fra iTunesStore (CD'ere f.eks. eller MP3 filer, som ligger på computeren). Hvorfor kopieres det ikke med over fra sikkerhedskopien?? Er det nemmere at bruge iCloud måske?
|
|
Thorvald. |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Al musikken ligger vel i iTunes nu? Så kan du ikke bare sætte den nye iPhone til og vælge at musikken skal synkroniseres.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Det tænkte jeg faktisk også lige på. Jeg troede bare at alt blev kopieret over, når man gendanner efter en sikkerhedskopi.
|
|
Thorvald. |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis musikken er sat til at synkronisere med den gamle iPhone, så vil musikken komme igen på den gendannede iPhone ved næste synkronisering.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |