|
Kopiere billeder fra iPhone kamera til computer. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7959 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2015 kl. 23:27 |
|
Hej.
Hvordan kopierer man billeder fra iPhone's kamera til computeren? Det irriterer mig grænseløst at når det gælder iPhone, så dukker dens hukommelse ikke op på computeren som et drev, som man kan kopiere til og fra.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg plejer bare at sætte USB kablet i PC'en så dukker iphone op som drev. Jeg ved dog ikke om det kræver at itunes er installeret.
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
|
Hvad med at sætte noget dropbox-agtigt op, så når du knipser et billede suser det automatisk op i skyen og ned på din computer?
Alternativt kan du maile billederne fra telefonen til din mailkonto på computeren, det bruger jeg fordi jeg ikke er så meget til dropbox ideen. Når jeg tager et billede med min telefon (godtnok android i stedet for iphone) kommer der sådan en menu op hvor jeg kan vælge at dele billedet med andre, jeg trykker på mailikonet, taster min email ind og vupti så ligger der et billede i mailboksen på min computer.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19582 |
|
Det må være en meget speciel iphone du har der. For det er netop sådan jeg gør. Kabel i telefon, lås telefonen op og sig "godkend" til spørgsmålet på mobiltelefonen, så dukker telefonen og mapperne med billeder op på computeren. Klaus |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
|
Hvad Klaus siger... Enten det eller dropbox, iCloud, Google drev osv...
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7959 |
|
Hmmmmm - næææhhhh. Det er nu forresten heller ikke min iPhone - jeg skal ikke have sådan noget skidt.
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
iCloud - måske - men det er (synes jeg) bare lidt af en omvej.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7154 |
|
Lige som andre kamera findes den nemt i stifinder når iphone er tilsluttet via usb.
Eller som forslået automatisk upload til dropbox eller onedrive. Jeg bruger sidste. Der får man 25 eller 30gb til rådighed ganske gratis |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19582 |
|
Så er der noget galt med din computer eller kabel. Apple "ting" fungerer netop på den måde, når nu vi er flere der fortæller dig at vi selv bruger den måde! Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
I med usb stikket. Vælg "min computer", og så ligger iPhone som et drev lige til at klikke på og se billederne.
|
||
![]() |
||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
|
Uden at jeg har tjekket det, kan det godt være, at itunes skal være installeret, før telefonens billeder kan ses som drev. Jeg mener, at USB-drivere til iphone, ipad mm. installeres som en del af itunes.
|
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
![]() |
||
|
Det er ikke nødvendigt. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |